Sommar igen?

Nu har jag faktiskt börjat redigera Ystadbilderna :) Det tar sig!

Härligt väder idag och det känns lite somrigare igen. Usch för dessa "höstdagar" som varit. Är inte redo för hösten ännu på ett tag! I förrgår kväll körde jag ett Zumbapass igen. Zumba live. Det var helt okej, men gillar de andra passen bättre. Ikväll ska jag ta mig ut på en springrunda igen :) Känns skönt att ha kommit igång ordentligt med träningen igen. Skulle dock behövas dras rätt lite av en kiropraktor. Nån kota ligger och trycker på ischiasnerven emellanåt, vilket inte är så skönt. Men röra på sig ska man ju göra ändå så!

Har inte mycket att göra på jobbet den här veckan. Nästa vecka drar det mer igång på riktigt igen, då de andra två kollegorna är tillbaka och vi ska fördela nya ärenden. Men rätt skönt att ha lite lugnare just nu. Hann ju aldrig göra klart min tenta för kursen som jag gick i våras i Sthlm utan jag fick uppskov, så passar på att använda tid till det nu.

På fredag blir det tjejpartaj hemma hos mig :) Ska bli riktigt skoj att träffa alla igen. Några har jag träffat under sommaren och andra inte. Lite tjejtjatter och vin är aldrig fel :) Blir nog en sväng utåt också sen inne i stan :)

Såg förresten en jättemysig film igår på TV3, "Something new". Var det nån som såg den? Den var med bla. snygge Simon Baker. Den handlar om en färgad business woman som går på en blinddate med en trädgårdsarkitekt som visar sig vara vit. Hon avfärdar honom ganska snabbt till en början men träffas igen vid ett annat tillfälle då hon behöver hjälp med sin trädgård... En riktig måbra-film! Här är ett smakprov ifrån den.



Kommentarer
Postat av: Frk Svensson

Är inte heller redo för hösten då jag inte riktigt känt av sommaren då man jobbat så mkt.

Duktig du e som tränar, ska träna på lunchen imorgon jag med =)

Kram!!

Postat av: Billie

Go zumbanorpan! :D Och ja, hösten hade gärna kunnat fått dröja lite men jag har redan börjat få höstkänslor. Damn!



Tjejfest? ;) Partynorpan got´s it going. I like! :)



Puss kram

2010-08-11 @ 20:55:13
Postat av: Norpan

Frk Svensson:Tack, det är min drog :) Man mår ju så bra när man tränar. Mycket piggare! :) Tur du har som kan ta ut en vecka sen i alla fall och åka iväg utomlands. Det blir ju skönt när kylan börjar krypa in i Sverige... Kram!



Billie: Hihihi :D Jag med hade börjat få höstkänslor tills igår. Sommaren kom tillbaka! Och så även idag! Wohoooo! :) Hoppas det håller i sig över helgen!



Jupp dags att parta loss lite igen! Det kan behövas :) Puss o kram

2010-08-13 @ 08:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback