Lite vissen...

Usch vilken natt jag hade. Har bara sovit till och från. Borde nog inte gått iväg på nån fest igår även om det var en väldigt lugn sådan. Har haft skitont i halsen, örat, feber, hosta och nu hes. Låter som en gammal vissen kamel! Proppat i mig alvedon, rinexin, bisolvon och bafusin och nu på morgonen vitaminer och rosenrot! Imorgon ska jag vara frisk! Har ju inte tid att vara sjuk nu! Pappa skulle kommit idag och tagit bort sin hylla som står på vinden och hjälpa mig åka till återbruket med lite saker, men fick ställa in och skjuta det på en annan dag. Blir till att kurera sig hela dagen idag.

Kom hem redan 23 igår kväll från festen och gick och lade mig ganska så på en gång. Sen blev jag väckt av ett sms strax efter 1 och blev pigg igen. Så var väl uppe i 1,5 timme innan jag gick och lade mig igen. Men vad gör väl det när man ändå kan sova morgonen därpå :) Har alltid min mobil på. Sitter nog mycket i också ifrån när en av mina kompisar som fick en hjärntumör skickade sms mitt i natten till mig när han mådde dåligt och ville prata av sig. Han visste att jag alltid svarade. Sen kanske det ibland beror på vem som hör av sig också :)

Ska börja rensa lite kläder och smått i lägenheten i alla fall. Måste! Bara 4 veckor kvar snart!
Trevlig söndag!

Kommentarer
Postat av: Astriid

Stackars Norpis.. :/ En kurering är då verkligen på sin plats när man mår så där. Hoppas att det går över till imorgon bara!! Så dyrt att vara hemma från jobbet..



Jag hade alltid på telefonen förut men aldrig nu längre. Orkar inte bli väckt.. Men när syrran fick hjärtinfarkt var det svårt MEN jag har ju faktiskt en hemtelefon om det skulle vara akut. Väldigt fint av dig dock att ställa upp så för din vän! Gick det bra med honom?



Krya på dig!



Kramar

Postat av: Norpan

Astriid: Tack! Ja, jag hoppas jag är piggare imorgon än vad jag är idag! Det är jättedyrt att vara hemma från jobbet! Usch! O har inte tid heller med flytt och plugg och allt.



Nej, tyvärr gick det inte bra för honom. Han dog för några år sedan :( Den gick inte att operera så han blev bara sämre och sämre tills kroppen inte orkade längre. Hjärntumör är en otäck sjukdom!



Kramar!

2010-02-28 @ 18:11:52
Postat av: Lillsnörpa

Attans så tråkigt! Hoppas du kvicknar till snart!

Så skönt att få en ordentlig utrensning av sina grejer. Det är inte långt kvar till du flyttar nu. Måste vara spännande! :)

Kramar!

2010-02-28 @ 21:10:26
URL: http://lillsnorpa.blogg.se/
Postat av: Stoffe

Nej Norpis!

Inte har du väl blivit sjuk? Stackare!!!

Jag håller tummarna på att du blir frisk snart.. :)



Jag flytta ju i söndags och tro mig, BÖRJA PACKA I TID! Man kan gångra med 100 om vad man tror finns att göra haha

Puss

2010-03-01 @ 21:43:01
URL: http://kristofferlundqvist.blogspot.com
Postat av: Daniel

Krya på dej nu vännen



Vil, drick å ullsockorna på!!!

2010-03-01 @ 22:21:24
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Norpan

Lillsnörpa: Tack :) Nej, det börjar närma sig så har verkligen inte tid att vara sjuk. Men jag försöker börja rensa lite inomhus så länge när jag ändå är hemma från jobbet, men det tar på krafterna så får lägga mig och vila emellanåt :)

Kramar!



Stoffe: Tack! Det kan behövas tror jag, för är en envis bacill! :) Japp, försöker börja rensa så smått som du ser i nästa inlägg. Kläderrensningen är klar i alla fall! Sen är det dags för sängklädesgarderoben och sen alla andra garderober och lådor. Suck vilken tid det tar!!!!

Puss!



Daniel: Tack vännen min! Det ska jag göra, förutom rensa lite emellanåt också, bara för jag måste :)

Kram kram!

2010-03-01 @ 23:51:36
URL: http://lillanorpan.blogg.se/
Postat av: Astriid

Usch, jag är hemskt ledsen för din skull! Min morfar dog också av hjärntumör, men jag hann aldrig ens träffa honom. Cancer är bajs, för att prata klarspråk.. :/



Puss!

2010-03-02 @ 22:20:55
URL: http://nevernoregrets.blogspot.com
Postat av: Norpan

Astriid: Ja det är det verkligen! Otäck sjukdom som man inte önskar någon att få! Tråkigt med din morfar också och att du aldrig fick träffa honom.

Puss!

2010-03-03 @ 15:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback