"It´s complicated"

Har sett en jättemysig film nu på kvällen. "It´s complicated" med Meryl Streep, Alec Baldwin och Steve Martin bla. Rolig och bra! Den kan jag rekommendera! Här kommer en trailer för filmen, men det bästa har de utelämnat, så filmen är bättre än vad trailern visar!



På kvällen var jag och handlade mina efterlängtade ägg, bara för att upptäcka att jag idag inte alls var sugen på kokt ägg. Men när suget faller på så har jag nu 6 ägg som ligger och väntar och nåt av dem ska jag väl ändå lyckas få i kastrullen istället för utanför...?

Det är inte bara filmen som är complicated... Intervjun på torsdag närmar sig och jag vill inte! Det är nog första gången jag går på en intervju för ett jobb jag verkligen inte vill ha. Jag vill ju ha mitt jobb som jag har! Kan det inte bara lösa sig så jag får 50% till så vi kan vara alla tre från mars?! Jag har byggt upp nåt så bra och det känns toppen! Men allt är oklart just nu hur det blir. *suck*

Nej, nu är det dags att ta tag i disken innan jag ska sova! Imorgon kväll ska jag på pizzakväll med tjejerna :)

Kommentarer
Postat av: Stoffe

Vad mysigt med filmkväll- det var såå längesen jag hade en sån kväll- Det känns som om det är ett måste snart.



Hoppas att allt är toppen med dig

Kramen

Postat av: Norpan

Stoffe: Ja, filmkväll är särskilt mysigt på vintern när man hellre är inne än ute på kvällarna! Det finns mycket bra filmer att se! Och det här är definitivt en film man kan se om :)



Kram kram

2010-01-20 @ 09:03:04
Postat av: Gissan

Håller tummarna för att det ordnar sig på ditt jobb.

Så trist o gå i ovisshet...

Men det löser sig garanterat till det bästa.

Kram på dig

Gissan

2010-01-20 @ 17:41:10
URL: http://gissan.blogspot.com
Postat av: mallis in real life

Jag bara älskar Meryl Streep. Har du sett Julie & Julia? Där gör hon en enastående rolltolkning av Julia Childs.



Kram

2010-01-20 @ 19:23:02
URL: http://mzmalliz.blogspot.com
Postat av: Norpan

Tack Gissan! Jag hoppas verkligen det! Är ingen rolig situation alls och min mage har pajat totalt. Bara att hoppas på det bästa! Kram



Mallis: Japp, har sett den, gjorde reklam för den tidigare på min blogg här. Den var riktigt jäkla bra! Meryl Streep är verkligen en jättebra skådis!

Kram

2010-01-20 @ 22:38:31
Postat av: Daniel

Låter ju som en bra film, ska se den nån kväll!



Hoppas det ordnar sej på jobbfronten. Vet känslan att springa på intervjuer om jobb som man inte vill ha (men ändå lite så där just in case). Men det ordnar sej!

2010-01-20 @ 22:45:24
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Norpan

Daniel: Ja, det tycker jag du ska göra! :)

Tack, det värmer! Jag hoppas att det ska fixa sig. Så jobbigt när allt är ovisst!

2010-01-21 @ 07:27:54
Postat av: Silla

Är den bra? Jag hoppas verkligen på den här filmen. Fick en massa tips om andra bra filmer på http://cinema.se

2010-01-21 @ 14:21:27
URL: http://www.cinema.se/cinematv?id=111
Postat av: Norpan

Silla: Ja, jag tyckte definitivt om den! Skulle kunna se den fler gånger!

2010-01-21 @ 18:03:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback