Semesterdag

Tog en semesterdag till idag! Det var så skönt! Har tillbringat dagen med att efter lite sovmorgon, åka till grannstan och äta lunch hos mamma tillsammans med bror och lilla brorsonen. Sen blev det lite shopping innan vi åkte hem igen. På kvällen blev det tacos hemma hos bror, Y och lilla H och så kollade vi på premiären av Let´s dance. Kul med nåt nytt att se på fredagarna igen! :)


Är orolig för min lilla kisse som inte äter som hon ska. Har gett henne specialmat med extra vitaminer och grejor i, men hon vill inte ha den längre och inte äter hon mycket torrfoder heller. Igår fick hon tonfisk, som hon till min lycka åt. en idag ville hon inte äta nåt, så innan jag åkte till brorsan, köpte jag 3 olika sorters kattmat i burkvariant. Det var till och med kattungeforder för hon ska få i sig mer fett. Och hon åt lite av en sort när jag kom hem.

Ska ringa till djursjukhuset imorgon och höra mig för om hon inte äter bättre imorgon. Tänkte jag ska prova koka lite torskfilé åt henne. Hon är ju 16 år nu så när inte allt är som det ska blir man ju jätteorolig. Hon är ju min lilla älskling och mitt allt! Vill inte ens tänka på den dagen hon inte finns kvar hos mig! Hon sover varje natt i sängen hos mig och kommer och möter mig när jag kommer hem från jobbet. Nä, hon måste helt enkelt pigga till sig. Finns inget annat alternativ!

Kommentarer
Postat av: Lillsnörpa - Grönt, Pyssel och Äpplen

Vilken mysig dag:)



Hoppas det ordnar sig med din lilla kisse! jag håller tummarna! /Lillsnörpa

Postat av: Daniel

åh hoppas stackars misse kryar på sej!! Håller tummarna.. hårt!!

2010-01-08 @ 23:51:00
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Sandra

Hon kommer att pigga på sig!! Hoppas du får henne att äta lite mer för varje dag nu.



Börjar du jobba på måndag igen?

Hoppas du har en mysig lördag kväll. KRAMAR

2010-01-09 @ 19:03:34
URL: http://gudis.blogg.se/
Postat av: mallis in real life

Man vill att ens katt ska leva hur länge som helst. Dagen då kisse lämnar jordelivet kommer hur man än bär sig åt. När min Jakop blev dålig, han var också 16, fanns det inget alternativ än att låta honom somna in. Det var dags och jag visste det. Det var bland det jobbigaste jag gjort, men jag ville inte att han skulle ha ont mer.



En katt kan leva tills den blir 20 år och jag hoppas att din lille kisse gör det, min också för den delen.



Jag håller alla tummar jag har för att kissen din ska må bättre och äta igen. Kram på er båda!



2010-01-10 @ 13:34:18
URL: http://mzmalliz.blogspot.com
Postat av: Astriid

Hur har det gått för missen vännen?



KRAM!

2010-01-10 @ 21:36:11
URL: http://nevernoregrets.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback