Söndagssoft...

Det blev milen igår ute vid Mälaren! Perfekt väder, då det inte var för kallt, men ändå kunde man knalla runt i spåret med de vackra rimfrostade träden omkring sig. Det kändes i benen efteråt, då det var skidspår i mitten, vilket gjorde att vi fick pulsa i snön utanför. Hade systemkameran med mig så tog lite kort längs med turen förstås! Fota har bara blivit ännu roligare sen jag köpte systemkameran! Älskar min Canon 500d. Har tom. gått med i fotosidan.se :) Kan vara kul att få lite kritik för sina bilder också. Funderar faktiskt på att gå en kurs så småningom, men har inte tid just för tillfället nu när jag ska gå en kurs ändå på högskolan den här terminen. Jobba heltid och gå en kurs lär nog ta sin tid ändå och samtidigt hinna med att träna också.

Igår kväll skulle jag gått ut och tagit en öl med 2 kompisar, men med huvudvärk och en kisse som under dagen ätit halvdant blev jag hemma och tittade på Robinson istället. Hoppas på en vinst för Mats, då jag tycker han är den mest värdiga vinnaren!

Ikväll är det tvättstugan som står på schemat. Annars har jag en riktig softardag. Sovmorgon och låg och läste länge i sängen. Snart läst ut "Höstoffer" av Mons Kallentoft och jag har svårt att lägga den ifrån mig :) Sen ikväll måste man ju se "I en annan del av Köpin" och "Blåsningen" som börjar" och sen förstås Johan Falk "Vapenbröder" (som jag ju redan sett, men gärna ser igen för de är så bra!).

Här kommer tre bilder från igår! Klicka på dem för större format.

  
Copyright © Lillanorpan


Kommentarer
Postat av: Veronica svarar

härliga vinterbilder :D

Postat av: stoffe

Vilka underbara bilder! Vintern är fin att "titta" på mindre trevlig att omges av S



Vad tråkigt att du hade huvudvärk. Kankse det beror på att du inte drack ölen haha



Kram på dig och ha en toppensöndag

2010-01-17 @ 17:59:52
URL: http://kristofferlundqvist.blogspot.com
Postat av: Norpan

Veronica: Tack :)



Stoffe: Tack så mycket :) Du har helt rätt, vintern är underbar när det är så fint vitt på träden och mycket snö att titta på :)Jag tycker det är mysigt över jul, men sen vill jag ha vår och värme! Är mycket mer en vår/sommarmänniska och man slipper bylsa på sig en massa kläder! :)



Hihi, ja det kanske var ölen som fattades! Ska tänka på det till nästa gång ;) Kram och detsamma

2010-01-17 @ 18:11:24
Postat av: Astriid

Gick du en mil var det riktigt jäkla asnice!! Bra jobbat :)



Attans, jag missade "en annan del av köping". Måste se om det går att se repris på tv4:s hemsida, hihi.



Kraaam

2010-01-18 @ 10:57:10
URL: http://nevernoregrets.blogspot.com
Postat av: Norpan

Astriid: Tack! :) Jepp det bidde det! Ska man göra nåt ska man göra det ordentligt ;)Det var jätteskönt att ut och gå! Hoppas det finns som repris på hemsidan. Annars kanske det går som repris i helgen!... Men då glömmer man ju ofta bort det också!



Krammmmm

2010-01-18 @ 16:25:37
Postat av: Daniel

Ja ta det lilla lugna fine du! Tv å kissen behöver dej



Ölen består

2010-01-18 @ 20:24:09
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Norpan

Det har du rätt i Daniel! Ölen kan man ta när som helst :)

2010-01-18 @ 23:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback