Torskfilé eller chili, det är frågan....

Det var tungt att köra igång och jobba idag igen. 3 möten på en och samma dag! Pust! Somnade som en liten gris på soffan när jag kom hem. Men hann med och laga torskfilé till lilla kisse som hon blev väldigt glad över :) Hon hade inte ätit något under dagen men åt när jag kom hem i alla fall som tur är! När jag vaknat och skulle göra matlåda till mig själv, råkade jag värma fel mat i micron. Det var torskfilén jag värmde istället för Chili con carne som jag lagat igår. Låg i samma sorts lådor och kollade inte så noga. Funderade varför kisse stod på köksbordet och var så ivrig. Hon blev helnöjd över att ännu en gång få torsk på en och samma kväll. Men det var hon värd! Bara hon äter så!

1 dag kvar på jobbet innan jag ska sätta mig på tåget och åka upp till Bollnäs! Undrar om det är lika kallt där som här.... 2 byten på väg upp och 3 hem. Usch och blä vad tråkigt! Hoppas hotellt är så bra som det ser ut i alla fall! Det såg lite lyxigt ut :) Har aldrig varit i Bollnäs så ska bli kul att se det, men samtidigt ska det bli jätteskönt att komma hem sen igen och man har det avklarat! Undrar vad man ska roa sig med uppe i Bollnäs på kvällen då...

Idag råkade jag på en riktig idiot till bilförare. Lite rörigt att förklara hur han körde, men han lyckades göra hela 3 megafel och kunde ha krockat på 3 olika sätt! Han eller hon måste ha köpt sitt körkort på svarta marknaden iiiiiii.... Uruguay eller nåt... Men blir jag förvånad? Näääää, det finns så många som inte skulle ha nåt körkort så det är skrämmande! Nu är det sussingdags för alla kissar och andra :) Natti!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Ha så skoj i bollnäs du, vandra runt å gör dte mysigt för dej!!!

Postat av: Sandra

men åhhh va mysigt med hotell och grejer!! Du får uppdatera hur du haft det sen :)

Ta hand om dig i kylan! KRAM

2010-01-12 @ 19:49:05
URL: http://gudis.blogg.se/
Postat av: Norpan

Tack Daniel och Sandra! :) Kram på er!

2010-01-12 @ 22:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback