Uppdatering kisse...

Här kommer en uppdatering Astriid. Tack alla så jättemycket för stödet och tumhållningarna för kissen! O som du säger Mallis, man måste inse när det är dags även om det är svårt. Men jag hoppas att jag inte kommer det till det ännu och att det är några år kvar tills dess! För det skulle vara min värsta dag i mitt liv! Tusen gånger bättre när de får somna in pga. ålderdom hemma! Usch, nu släpper vi det!

Igår åt hon lite mer på kvällen med tonfisk och lite torrfoder så hon har fått i sig lite, likaså idag då jag varit hemma hela dagen för att hålla koll på henne. Hon dricker vatten ordentligt och hon verkar inte medtagen eller dålig. Så jag hoppas att hon kommer att börja äta som hon ska igen. Har pysslat en massa med henne. Men än är faran inte över. Blir jobbigt imorgon när jag ska iväg och jobba hela dagen och inte har koll. Risken är att hon bara sover hela dagen och inte går upp och äter något när jag är borta som i torsdags och fredags.

Känns inte ett dugg kul att åka iväg 2 dagar till Bollnäs på onsdag/torsdag. Hoppas att jag får henne att äta mer normalt tills dess för då ska hon vara hos mormor sen och hon har ju inte så lätt att få i henne.

Idag tog jag sovmorgon, låg och läste ett tag innan jag steg upp. Sen har jag tvättat på eftermiddagen, sökt ett jobb (som känns sådär att söka, men känner mig tvungen att söka), tränat på en apparat hemma som jag fått låna av mamma och kollat på en film som heter "The rebound" med Cathrine Zeta Jones. Den var sevärd tycker jag. En chick flick skulle man nog kunna säga. En romantisk komedi om en mamma som blir singel och träffar en tio yngre kille som först börjar som barnvakt hemma hos henne.

Nej nu är det sovdags! Ska försöka komma iväg tidigt imorgon, så jag kan komma hem någorlunda tidigt och fortsätta matprojektet med kissen! Sov gott! ♥

Kommentarer
Postat av: Gissan

Hoppas hon blir bättre stackarn..det är inge kul när djuren inte mår bra...

Fast min katt är bara störig och äcklig för tillfället... :(

Men du...hur blir man av med en älg..?!

Kram från Gissan

Postat av: Norpan

Gissan: Nej, det är oroande. De är ju som småbarn. Inte lätt att veta vad som är fel! Men jag hoppas verkligen att det ordnar sig. Lutar åt att det blir ett veterinärsbesök i alla fall.



Jasså, är eran kisse störig och äcklig. Det var värst! Vad gör den då? :) De brukar ju vara så goa, även om de är lite busiga ibland :)



Jadu, det var inte svårt alls att bli av med älgen. Den bara slet sig vid nåt tillfälle och is nowhere to be found... Puts väck! Den satt fast, men det hjälpte tydligen inte ;)

2010-01-11 @ 21:40:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback