Dear John...

En till film sedd, "Dear John". Underbar film som jag definitivt kan rekommendera! Channing Tatum spelar den ena huvudrollen och hur snygg är inte han!!!??? Tyvärr är han dock upptagen ;( Tänk om livet kunde vara sådär romantiskt på riktigt ibland...

Det är i alla fall Lasse Hallström som gjort filmen. Han har gjort många bra filmer han. "An unfinished life" är en sådan, "Casanova", "Ciderhusreglerna", "Chocolate" bla. Tänk att göra en hel film... Hur kan man lyckas få till den så den blir så bra att nån vill se den. Skriva en bok är ju en sak, men en film, där man måste tänka ut varenda karaktär i filmen hur de ska vara och vad de ska säga. Om det gjordes en film om mitt liv, undrar vem som skulle spela huvudrollen då...? Här kommer i alla fall en trailer från filmen:



Egentligen hade jag tänkt gå och lägga mig, men är så irriterad över en grej så jag kände att jag behövde göra nåt annat ett tag så jag får tagga ner mig lite. Aldrig bra att försöka sova när man är arg.

Lite shopping på stan blev det idag när jag ändå var nere. Det bidde ett par nya solglasögon och ett långt sommarfräscht linne från Stadium med fickor i midjan och som passar bra till tights.

Mycket filmer har det blivit ett tag på sistone, men det är så avkopplande att kolla på film. Läsa brukar jag göra mycket också i perioder, men det har blivit lite åsidosatt på sistone. Har börjat på en ny bok av Marian Keyes, men har somnat varje kväll när jag försökt lägga mig och läsa en stund. Ska nog ta och läsa en stund ute i solstolen imorgon istället...OM det blir fint väder, vilket jag hoppas på. Ska nog börja på en till film innan jag somnar. Blir nog "Valentine´s day" med Julia Roberts bla.

Imorgon ska jag också få hjälp av pappa att ta med lite trädgårdsavfall till Återbruket. Ska bli skönt att få bort det!


Kommentarer
Postat av: Susanne

Hej!



Gillar din blogg :) Älskar också Lasse Hallströms filmer, Sjöfartsnytt är bäst.



/Susanne

2010-06-29 @ 20:17:13
Postat av: Norpan

Susanne: Tack! :) Vad skoj att höra och välkommen hit :) Ja, visst är hans filmer bra! Sjöfartsnytt har jag inte sett, men känns som att jag borde det nu nästan :) Det är verkligen klass på hans filmer!

2010-06-30 @ 01:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback