Sjuk men glad ändå :)

Just nu känns livet rätt underbart trots de sorgsenheterna som jag fått gått igenom. Är det på väg att vända nu äntligen??? Jag hoppas verkligen att det får fortsätta så! 2 pusselbitar är på plats och jag hoppas att den sista är på väg att falla på plats också :) Det återstår att se. But it feels good so far! :) Livet kan verkligen ta oväntade vändningar ibland... det är ett som är säkert! Så länge tar jag en dag i taget. O mer kan jag inte berätta just nu.

Förkylningen är fortfarande kvar och jag låter nästan om möjligt ännu värre idag. Har en astmahosta som inte är av denna värld. Käkar cortisontabletter så hoppas det ska göra att det äntligen släpper. Vill blir frisk nu!!!! Har inte sovit en blund i natt så ska försöka sova en liten stund nu om jag kan lägga mig ner utan att börja hosta så jag kräks.

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Gissan

Som sagt...jag tror 2010 är ditt år...det känner jag på mig.

Krya på dig nu för sjuttsingen...så här kan vi inte ha det ;)

Kramis från Gissan

Postat av: Norpan

Tack Gissan! :)) Jag hoppas verkligen att det är mitt år i år! :) Nej du så här kan vi inte ha det! Både du och jag kan nog behöva bli lite friska och krya igen :) Kramis

2010-03-03 @ 21:48:59
Postat av: Daniel

Krya på dej!



E säker på att bitarna faller på sin plats. Men det ska kämpas - för annars njuter å uppskattar man inte det sen

2010-03-03 @ 23:01:46
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Frk Svensson

Du ser.. allt kommer o går, precis som det gjort för mig. Nu får du det goda tillbaka och det förtjänar verkligen du. KRAM

2010-03-03 @ 23:34:49
URL: http://frksvensson.blogspot.com/
Postat av: Norpan

Daniel: Tack tack! :) Ja, du har nog rätt där, man får kämpa för att sen kanske få uppskatta det ordentligt. Men är lite förvånad över hur allt helt plötsligt kom samtidigt :)Kram på dig!



Frk Svensson: Tack vad du är söt! :) Din gladhet och tur tror jag smittade av sig på mig ;) Men märkligt hur allting helt plötsligt bara kan vända så snabbt på alla plan. Men uppskattar det väldigt mycket! :) KRAM KRAM

2010-03-04 @ 04:59:11
Postat av: Astriid

Ååh, jag blir så glad, så glad för din skulle min fina Norpan! :) Och det kanske är ett klyschigt ordspråk men det är sällan något ont som inte för något gott med sig.. :)



Fortsätt krya på dig nu så kanske du är pigg till helgen i alla fall!



Puss och kram!



2010-03-04 @ 08:21:24
URL: http://nevernoregrets.blogspot.com
Postat av: Sandra

Vad glad jag blir att det känns bättre nu. Efter regn kommer sol ;)

Hoppas du blir av med hostan också och får en skön dag! KRAMAR

2010-03-04 @ 08:33:32
URL: http://gudis.blogg.se/
Postat av: Norpan

Astriid: Tack gumman! :))) Ordspråket stämmer nog i det här läget :) än så länge i alla fall :)



Och tack för krya på dig hälsningen. Lär nog inte vara pigg till helgen men hoppas i alla fall på att kunna göra någonting. Har fått rekommendationer på att ha röstvila nu :( Hur kul är det att vara hemma och inte ens kunna prata i telefonen! Men men :) Hoppas du får det riktigt gött i helgen i alla fall! Puss o stor kram!



Sandra: Tack vännen! Det känns härligt! :) O önskar så att hostan o hesheten och förkylningen försvinner! KRAMAR tebax

2010-03-04 @ 14:56:11
URL: http://lillanorpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback