Hej på er kära vänner!

Ska bara flytta först 2 april, så kommer jag nog ha lite mer tid sen :) Idag känns det som det är vår i luften igen. Snälla säg att det inte kommer någon mer snö nu! Snart ska jag ju sitta ute på min fina terass vid radhuset och ta en paraplydrink :) Snö och paraplydrink hör inte ihop! Just nu är lägenheten full av kartonger och jag längtar tills jag får flytta ut därifrån och greja och fixa på nya stället istället :) Ha det så gott så länge så ses vi snart igen. KRAMAR!


Kommentarer
Postat av: stoffe

Jag förstår precis vad du menar. Själv ska jag gå med "flytta-abstinens" i 3 månader. Hur nu det ska gå. DET ÄR så roligt när man ska flytta, man hinner fönstershoppa innan man slår till. :D

Kram på dig!

2010-03-24 @ 15:02:14
Postat av: Stoffe

Detta är den nya adressen :)

Postat av: Norpan

Stoffe: Visst är det så. Har redan tänkt ut en massa saker som jag ska köpa sen. Just därför ska jag sätta ut en massa saker på Blocket :) Man tröttnar på saker och vill ha nytt nytt nytt!



Ja hur ska du kunna vänta så länge som i slute på juni!!! Men det kommer gå snabbt! Snart är det dags för dig med! Jag bara längtar ut från min lägenhet som är fylld av kartonger både högt och lågt! Inte speciellt trivsamt här hemma längre... Men på måndag kan jag i alla fall börja ställa in lite saker i nya :) För då får jag nycklarna! Wohooo! Kram kram

2010-03-24 @ 21:29:30
Postat av: Daniel

Lycka till med flytten

- bjud mej på inflyttningskalas sen!

2010-03-25 @ 09:16:19
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Norpan

Daniel: Tack! Klart du får komma på kalas :)

2010-03-25 @ 10:29:05
Postat av: Stoffe

Ja jag är inte bjuden på ngt kalas!!! Hm*

2010-03-25 @ 18:34:26
URL: http://words-by-stoffe.blogspot.com
Postat av: Norpan

Klart du är Stoffe!!! :)

2010-03-25 @ 19:28:33
Postat av: Gissan

Ja du...snart är den här. Stora flyttardagen... kul och jobbigt samtidigt. Jag vet hur det är...räknade ut att jag har flyttat sammanlagt 13 ggr i mitt liv... hm...



Och inget FB än...men har tänkt att om jag får tid över nu på sommaren så kanske jag drar igång.. jag säger till isf ;)

Kramen till dig

2010-03-25 @ 20:24:50
URL: http://gissan.blogspot.com
Postat av: Norpan

Gissan: Japp :) Jobbigt innan, skönt sen! :) Jag har flyttat 9 gånger sammanlagt i mitt liv, 10 med den här gången tror jag det blir. På måndag får jag nycklarna och det ska bli sååå spännande! :)

2010-03-26 @ 08:14:12
Postat av: Norpan

Uj råkade trycka innan jag hann skriva Kram tillbaka till dig Gissan! :) Kommer nog lite bilder från nya på måndag eller tisdag :) Måste ju dokumentera innan med nya tapeterna :)

2010-03-26 @ 08:15:33
Postat av: Sandra

Åhhh va skoj tjejen! Bara en vecka kvar idag då ;)

Jag hoppas verkligen inte heller att det dyker ner mer snö nu! SOL SOL SOL vill vi ha ;)

Ha en mysig helg! KRAMAR

2010-03-26 @ 10:06:51
URL: http://gudis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback