Norpan Norpis i målbrottet???

Idag har fröken Norpan Norpis varit hemma från jobbet. Lät som en blandning mellan gammal farbror och en som kommit i målbrottet! Lite väl sent för målbrottet va?! ;) Insåg att det inte var läge att åka till jobbet och kände mig ganska säker på mitt val när kollegan utbrast: "Nämen så du låter!!!!!" när jag ringde. Febern är nere i alla fall, men hostig, snuvig och halsont från hell förutom att jag är så väldigt hes! Gäller att inse sina begränsningar med att prata i telefonen. Fick kurera mig med en kopp nyponte nyss. Hoppas jag har lite mer röst imorgon utifall jag får besök på kvällen om han törs komma... Som jag låter kanske han blir rädd och vänder i dörren ;)

Har ju i alla fall valt rätt dagar att vara sjuk verkar det som, för jösses vilken snöstorm det var ute idag igen! Var iväg på kvällen till Apoteket och var då tvungen att ta mig ut till bilen och då var jag nästan glad över att jag slapp ut och halka till grannstaden. Även om jag inte gärna vill vara sjuk heller såklart!

Igår började jag rensa i garderoberna. Kläder och gardiner är det som rensats först och kolla nedan vad mycket det blev som jag haft bara liggandes i garderoberna. Inte konstigt att jag tycker det är trångt med utrymme!!! 14 kassar kläder, 2 kassar med gardiner och dukar och så flera vinterjackor, och skinnjackor. Hade ju varit bra om jag kunnat köra bort det där också nu! Men får nog pigga till mig lite mer först. (Klicka på bilden för större format)



Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Stoffe

Stackare. Vilken härlig blandning i din röst S

Du låter säkert toppencharmig ändå.

Alltså,jag vet inte, men har jag missat något Norpis? VEM ska komma?? Han??? ;O)

Kram

Postat av: Astriid

Stackars! Har du inte fått sån där härlig whiskeyröst än då? ;)



Krya på dig nu Norpisen! :)



Kraam

2010-03-03 @ 10:51:15
URL: http://nevernoregrets.blogspot.com
Postat av: Norpan

Stoffe: Hahaha,visst är det! :) Folk känner inte igen mig ens på rösten och igår kväll kom jag riktigt upp i falsett emellanåt! Idag något mörkare igen.



Haha, jag vet inte, har du det? ;) Eller har jag missat nåt själv också? :) Fint och kryptiskt svar va? ;) Men ja en han är det definitivt! Kramis!



Astriid: Ja, whiskeyrösten kan nog komma som ett inslag ibland också. Låter inte som mig själv i alla fall. Men jag hoppas jag ska låta som mig själv inom kort! Hoppas bara jag inte smittat ner någon mer! ;) Kraaaam!

2010-03-03 @ 16:06:50
URL: http://lillanorpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback