Still rosslig kamel...

Blir bara en liten kort uppdatering.

Första arbetsdagen och det tog nästan knäcken på mig :) Man tycker man känner sig hyfsat pigg hemma, men att jobba full dag, med fullt ös hela tiden då känns det att man inte är helt alert ännu. Halsen har tagit mycket stryk idag, så imorgon MÅSTE jag försöka vara mer tyst så jag får tillbaka rösten igen och blir frisk nån gång. Imorgon ska jag på uppföljning av ett boende så då blir det 18 mils resa fram och tillbaka. Hektiskt schema att börja med efter jag varit hemma en vecka! Idag skrev jag också på papper för min tillsvidaretjänst på 100%. Och det känns helt underbart! Jobb fixat och drömlägenhet på en och samma gång! Bortser man ifrån min älskade kisses bortgång så har året börjat riktigt bra! En sak kvar, men det får jag väl se hur det går....

Hade mysigt besök igår som var kvar tills imorse :) Hoppas det fortsätter så bra! Vi kan verkligen prata med varandra om precis allt och det är så skönt! :)

Nej, dags att få lite vila innan det är dags att åka till jobbet igen. Fortsättning följer.
Sov så gott!




Kommentarer
Postat av: Daniel

Stackars



Vila upp dej efter första dagen nu! Film å choklad ikväll!

Postat av: stoffe

grattis grattis!

Nu börjar livet Norpis! F*N Fastän det var en dålig start så kommer det postiva saker till dig nu.

STOR KRAM

STORT GRATTIS

OCH STORT HEJA NORPAN!

2010-03-09 @ 19:08:23
URL: http://kristofferlundqvist.blogspot.com
Postat av: Norpan

Daniel: :) Det blev faktiskt choklad! Dock ingen film, men är ju lite bra på tv igen nu :)

2010-03-09 @ 19:09:04
Postat av: Norpan

Stoffe: :D Tack tack vännen nu känner jag mig ännu gladare! :))) Ja, får väl hoppas det fortsätter till det positiva nu! Det kunde man inte tro i januari när livet var sorgligare än sorgligast. Tur det blev lite positivt efter det! STOR KRAM TEBAX :)

2010-03-09 @ 21:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback