Inflyttningsfest och modell för en dag...

Trött efter en intensiv och stressig helg, men mycket lyckad och trevlig för övrigt :)
Inflyttningsfest i lördags med mina goa vänner! Det blev fint väder lagom till kvällen efter att det på dagen regnat som sjutton! Vi grillade och jag misslyckades förstås med min fläskfilé pga. att jag ägnade mig åt annat än att passa grillen... Har ni ätit knaperstekta kolbitar nångång? Lyckades väl hitta en 5 bitar som var ätbara...
Tävlingar blev det förtås en del också :) Vi körde kast med 3 olika bollar i hink, tvålklämning, knyta skosnöre med en hand på tid, musiktävling, kast med nylonstrumpa och bochia. Första färskpotatisen åts som potatissallad. Till det var det grekisk sallad (förstås ;)) och painriche och olika sorters såser. Efterrätten bestod av rabarberpaj och jordgubb & limekesella.

Söndagen fick jag besök av goaste brorsonen, mamma och brorsan på morgonkvisten. Satt ute på uteplatsen i solen och hade det lugnt och skönt! Sen var det dags att bestämma vilka 3 klädesombyten jag skulle ha med mig till The Studio för fotograferingen senare på eftermiddagen. Men först var det morsdagslunch hos mormor.

Det var riktigt kul med fotograferingen. Vi blev sminkade men fick fixa håret själva. Sen var det fotografering på löpande band nästan. Jag in, blev tillsagd hur jag skulle stå, hålla och titta, sen nästa kompis in, sen hon ut och nästa kompis in. Så det var bara att snabbt in och byta om till nästa omgång kläder lagom tills det var dags igen. Men jösses vad svårt det var att välja bilder sen! Hadevelat sitta och bläddra i lugn och ro själv vilka jag ville ha. Men lyckades till slut välja ut 5 bilder. Men många blev det med skinnjacka, trots att jag bara hade på mig den på vissa bilder. En kul grej att göra med sin vänner. Något jag kan rekommendera! :)
 
Här är tre av mina fem bilder som jag valde + den uppe i nya designen:







Kommentarer
Postat av: Mallis in real life

Riktigt schyssta bilder på dig. Du ser grymt snygg ut! Riktigt proffsigt ser det ut också.



Låter som en rolig idé. Tänkte länge att jag skulle gå till en fotostudio när jag var gravid för att ta några fina svartvita foton. Men det blev aldrig av, tyvärr.



Må så gott och kram på dig



Postat av: stoffe

Gumman du är inte modell för en dag, du är modell 365 dagar om året juh!!



Fina bilder på en snygg tjej :D

Kram

2010-05-31 @ 20:02:33
URL: http://words-by-stoffe.blogspot.com
Postat av: Norpan

Mallis: Tack snälla du! Vad gullig du är! :) Det var en bra fotograf som hela tiden talade om hur man skulle stå och hålla osv.Det gjorde det hela lite lättare. Man blev sminkad, men håret fick vi fixa själva, då de bara gör det vissa tider. En kul upplevelse som jag kan rekommendera att göra med sina vänner. Synd att du inte hann med att gå och fota i svartvitt när du var gravid. Hade nog blivit snyggt och kul att ha kvar. Du får tänka på det om det bli det skulle råka bli nån till sen :) Ha det gott! Och hälsa lille Marlon! Kram



Stoffe: Tack sötis! :) Det var gulligt sagt! :) Pöss!

2010-05-31 @ 23:24:07
Postat av: Gissan

Vilken pudding!

Skitsnygga bilder!

Har sett flera som gjort det där, modell för en dag...kanske nåt man skulle testa innan man skrumpnar ihop helt och hållet asg



Snygg header åxå :)

Ha en bra dag i radhuset.

Kram kram

2010-06-01 @ 09:42:35
URL: http://gissan.blogspot.com
Postat av: Daniel

woooooooooooow du e suuupersnygg!!



proffsbilder!!

2010-06-01 @ 10:04:56
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Norpan

Gissan: Tack snälla du! :) Ja, det är en del som testat på. En rolig grej! Tycker definitivt du ska testa! Inget köptvång är det heller. Men för de flesta kan jag tänka mig att det blir några bilder ändå.... Tack och ha en bra dag du med! Kram kram!



Daniel: Japp, är en riktig fotograf som tagit bilderna :) Tack så jättemycket! :) Vad gullig du är! Kram

2010-06-01 @ 12:36:27
Postat av: Billie

Tur att det slutade regna på kvällningen :) Verkar som om ni hade det hur bra som helst, trots kolbitar ;) Men tabben har nog alla gjort nån gång, hihi! Hade du inte haft fetaostsallad hade jag blivit orolig för dig ;)



Jag har också varit på den där fotogrejen fast i sthlm. Även om det var skoj så trivs jag ändå bättre bakom kameran jag.. :) Men du blev superfin gumman! Den sista är grym!!



Du vet var jag finns om du behöver... :)



Puss

2010-06-01 @ 23:35:01
URL: http://billiesflowers.blogspot.com
Postat av: Sandra

Åhhhh vilka fina bilder!!! Var det dina kläder? Jackan var super snygg!!!! ;)



och vilken mysig fest!!! Ha en underbar dag nu tjejen! KRAMAR

2010-06-02 @ 08:56:04
URL: http://gudis.blogg.se/
Postat av: Norpan

Billie: Ja det var tur! Lite roligare att kunna vara ute och ha tävlingar också än bara inne. Lite synd at vi inte kunde sitta ute också, men man kan inte få allt. Viktigaste var ju att det gick att grilla i alla fall.



Tack gumman! :) För både bilderna och det andra!

Du får visa mig bilderna du tog i Sthlm nån gång :) Om du köpte några....men det gjorde du väl?

Puss!



Sandra: Tack vännen! :) Ja, det var mina kläder. Skinnjackan tror jag att jag köpte på H&M i vintras... Ha en jättefin dag du med! KRAMAR

2010-06-02 @ 10:06:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback