Söndagsfoton i naturen...

Mitt Zumbapaket har kommit :) Har hämtat ut det på macken idag. Spännande! :))) Snart är det testningsdags här på bloggen :)

Idag jobbar jag hemma på fm, sen ska jag på seminarium här i hemstan om barnperspektivet i nya lagen vid 11.30 och få lunch också som ingår. Skönt att slippa åka strax över 10 mil idag! Och imorgon är det sista dagen på kursen i Sthlm. Är bara tentan kvar sen som jag håller på och skriver på hemma. Usch vad trögt det går. Har haft så himla många inlämningsuppgifter innan, 5 stycken att det nu faktiskt går lite trögt att skriva.

Idag åker Rönnen ner om det inte regnar. Ska låna såg från brorsan och sen jäklar ;) Har fått ett erbjudande om att ta bort roten, så det mottages tacksamt! Hoppas bara den inte är alltför svår att ta bort.

Här kommer lite bilder ifrån när vi var och fotade härom dagen:














Min kamera, men inte jag som tagit det.



Det var bra ljus för att ta på växtlighet men inte för annat så det får vi ta en annan dag när det är lite soligare väder på kvällen.

Kommentarer
Postat av: stoffe

Vilka fina bilder! Du är en jätteduktig fotograf vännen.. Tycker om den i Allén ;D



Hoppas att du mår bra annars och att du mår tóppen STOR KRAM

Postat av: Norpan

Tack Stoffe :) Kul att du gillar alléfotot :) Tycker lite extra om den bilden också :) Det blev lite liv i den med herr K gåendes i allén :)



Tack mår helt okej. Hoppas du mår bra å! STOR KRAM TEBAX!

2010-05-19 @ 22:06:45
Postat av: Billie

Åh, älskar zumba!!! Önskar mitt gym hade det.. :/



Bilderna är helt jävla fantastiska!! Tycker mest om allébilden och den sista med vattnet.. Jag har kommit på att jag vill ha en ny kamera och ett helt fantastiskt objektiv jag funnit. Menmen, det var ju det där med pengar. Gifta sig rikt kanske? ;D



Visst är det jobbigt med inlämningsuppgifter i skolan? Jag krääääääks snart. Bara att bita ihop antar jag :)



Puss och kram!

2010-05-19 @ 22:40:38
URL: http://billiesflowers.blogspot.com
Postat av: Frk Svensson

Alltså.. allvarligt...vilka fiiiina bilder! De måste du nästan skicka in till någon tävling.

Kram!

2010-05-19 @ 23:20:13
URL: http://frksvensson.blogspot.com/
Postat av: Norpan

Billie: Tack gumman vad snäll du är :) Så jäkla roligt att fota! Försökte läsa på lite mer om min kamera igår på de avancerade inställningarna. Sen är det ju träning som gäller! Allébilden tycker jag om också. Herr K tvärnitade när han såg allén och sa: Det där skulle bli ett bra kort. Så då tyckte jag såklart vi skulle testa ta. O han tyckte jag skulle testa med honom med på bilden och voila, det blev lite mer liv i bilden :) Alléer är häftiga på bilder :) Man ska ha lite livlig fantasi när man fotar! :) Jag ska köpa ett nytt objektiv också nu har jag tänkt. Man vill bara ha mer och mer! :) Så förstår dig!



Hoppas det går bra med inlämningsuppgifterna! Nä, det är verkligen inte kul och inte när det är härligt väder ute! Blä! Puss o kram!



Frk Svensson: Tack vännen! Vad gullig du är! :))) KRAM!

2010-05-21 @ 09:19:41
Postat av: Billie

Exakt! :) Vem vill sitta inne framför en dator när man kan sitta i solen? Tror jag bara ska plugga vintertid i fortsättningen, haha :D



Puss

2010-05-21 @ 16:43:40
Postat av: Gissan

Vilka underbara bilder...!

Och Mr K förstår jag..?

Du får ju visa ett riktigt foto på honom nån gång.. ser trevlig ut.



Hoppas allt är bra med dig...jag är så kass på o kommentera men jag kollar alla inlägg....Bara så du vet ;)

Stor kram från Gissan

2010-05-21 @ 19:10:09
URL: http://gissan.blogspot.com
Postat av: stoffe

Ja en riktig bild på honom snart. Finns han på din vänlista på FB ;D

2010-05-22 @ 23:46:20
URL: http://words-by-stoffe.blogspot.com
Postat av: Norpan

Billie: Rätt tänkt! ;) Vintertid funkar mycket bättre! :)) Puss!



Gissan: Jepp, fotograf nr 2 :) Han är en jättetrevlig kille!



Jodå, här knallar det. Fullt upp mest hela tiden tycker jag. Men det är kul också :) Stor kram tillbaka!



Stoffe: :) Det kan jag tro att ni vill. Men visst är han med på min vänlista på FB.

2010-05-23 @ 09:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback