Solen skiner i mitt hjärta...

I söndags blev det inget boxningspass utan det blev en liten utflykt till mamma istället med brorsan m familj och mormor. God middag fick vi och så var vi en sväng på stan och tittade runt lite. Svägerskan Y behövde lite nya kläder då jag ska bli faster igen ♥ Har vetat sen i julas, men då var det fortfarande lite hemligt :) Ska bli så kul! Men den här söndagen som kommer så får jag med mig svägerskan så då ska vi provköra ett pass. Vi körde ju boxningspass förut tillsammans. Vi är i samma längd och hon tycker det kan vara skönt att komma igång och träna lite igen förhoppningsvis.

I söndags kväll fick jag trevligt chattsällskap på MSN ;) 
Efter det telefonkonferens med goaste fröken Billie, som för övrigt kommer och hälsar på mig på fredag. Så blir nog lite vin/cider och en massa tjatter som vanligt :)

Igår var jag på kurs hela dagen i Stlm. På ditvägen fick jag ingen plats på tåget efter att konduktören talat om att jag inte fick sitta på en utfällbar stol på 1-klass. SJ tycker inte att det är bättre att folk sitter på de stolar som finns trots att det var ett direkttåg och inga bokade platser. Så fick sitta i trappen alldeles utanför. Gud sån service de har! Efter all kritik de fått, så gör det ju inte saken bättre! Att sitta stel som en kamel i en trapp i ca 1 timme är inget vidare. Vägen hem blev desto trevligare, då jag fick sällskap av två killkompisar (vilka inte känner varandra). Den ena har jag inte träffat på 11 år!! :) Den andra träffar jag i alla fall lite oftare. Senast i somras käkade vi lunch. Alltid skoj att hinna uppdatera sig lite och tiden går ju så mycket fortare också.

Och stegtävlingen fortsätter Mälaren runt...


Kommentarer
Postat av: oskrivnablad

Blir så himla sugen på att komma igång ordentligt med träningen när jag läser dina inlägg =)

(fast jag kämpar på bra med lite övningar här hemma)



Kan tänka mig att ni (du och Billie) får det trevligt och mycket tjatter ska det ju va vid såna tillfällen =)

Kram.

Postat av: Flickan och staden

Åh, grattis igen faster! :) Vad roligt! Då kanske du snart är ikapp mitt mosterskap. Sex stycken galningar ;)



Fredag kommer bli niiiiice! :D Och sj... Vad säga? Man ska inte åka tåg på vintern. Det suger! Men allt roligare att träffa på gamla vänner :) Hoppas det går bra med bilen nu.



Puss och kram

2011-02-01 @ 20:08:35
Postat av: Norpan

OB: Men du är ju duktig som tränar! All träning är bra träning! :) Ja alldeles säkert blir det trevligt! Var så trevligt sist :) Tjejtjatter behövs emellanåt :) Kram!



Flickan: Tack :))) Ja, ligger nog lite i lä än så länge, men så har du ju fler syskon också :) Ja, det ska bli så skoj att du kommer!

Nej, tåg ska man nog inte åka överhuvudtaget med SJ verkar det som.... En sittplats tycker jag borde höra till när man betalar i alla fall :) Puss o kram

2011-02-03 @ 12:56:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback