Vårkänslor!


Det regnar ute, så härligt! :)
När det regnar försvinner snön och utan snö känns det ännu mera som vår och med vår får man ännu mer vårkänslor, wohoooo! :))) Fram för VÅR!!!!

Igår blev det en löprunda igen
och kom ännu lite närmare målet på Mälaren runt. Jag har inte varit så mycket för att springa förut, men nu älskar jag det. Så skönt sätt att komma ner i varv och man tänker så mycket bättre :) Känner att konditionen har ökat. Att gå ökar ju också konditionen, men inte alls på samma sätt märker jag.

Idag på eftermiddagen ska jag på massage :) Längtar! Så avkopplande och skönt! Så kanske att jag skulle ta en vilodag från löpningen idag i alla fall. Man ska ju helst ta det lite lugnt samma dag sådär. Men en promenad får det nog lov att bli ändå eftersom jag har mina steg jag måste göra. Sen blir det städning ikväll också eftersom jag får finbesök imorgon av fröken Billie också. Ska bli så kul! :)

Min chattdejt igår blev inte av. Fick lov att stänga ner och gå och sussa. Bastu och kompisar  (och troligtvis öl...) är det inte lätt att konkurrera med ;) Få se om det hinns med ikväll istället.

På jobbet händer det grejor å, vilket också förmodligen kommer att leda till en löneförhöjning :) Mer kan jag inte säga just nu förrän det är klart :)

En dag kvar, sen FREDAG! :)



Kommentarer
Postat av: oskrivnablad

Hela inlägget sprudlade av energi =)

Ja, det är våren, ja det är våren.. som har kommit igen... trallallala

Kram!

Postat av: Norpan

OB: Hihihihi, ja jag är nog på extra gott humör just nu känner jag :) O nu kommer solen här i jobbstan också! :))) Vååååååår trallallalala ;)

Kram!

2011-02-03 @ 12:41:29
Postat av: Gissan

Jag håller med. När gräset visar sig så är det vår! :)

Här blåser som fasen åxå så jag hoppas blåsten tar med sig ännu mer vinter bort härifrån.

Ha en brabra kväll nu.

Kram från Gissan

2011-02-03 @ 16:17:38
URL: http://gissan.blogspot.com
Postat av: Norpan

Samma här! Blåst som sjutton idag! Och sen kom solen :) Tack och hoppas du få en bra kväll du å! Kram!

2011-02-03 @ 18:20:37
Postat av: Frk Svensson (Mia)

Visst är det underbart att springa då man väl börjar gilla det :) Jag ska också börja snart nu när jag äntligen börjat bli bra. Vad kul med löneökning, hoppas på en fet en ;)



Trevlig fredag.

Kram

2011-02-04 @ 14:49:08
URL: http://frksvensson.blogspot.com/
Postat av: Flickan och staden

Jag tror att jag ska gå en städkurs hos dig, haha :D Du har ju hur rent och fint som helst hemma. Jag skäms nästan lite när jag tänker på hur jag kan ha det ibland.. :/ Men jag fick lite inspiration av dig och så nu jäklarns blev fart på mig här hemma. Har ju inte sett fint ut medan jag pendlat i tre veckor om jag säger så..



Regn vill jag INTE ha ;) Men gärna vår :D



Puss

2011-02-07 @ 16:19:17
URL: http://flickanochstaden.wordpress.com
Postat av: Norpan

Frk Svensson: Ja, det är verkligen jätteskönt att springa! Min nya favvoträning tror jag! Ja, om jag tackar ja och det beror väl till en viss del på lönen också, så hoppas jag på en bra lön! :) Tack, och hoppas du haft en bra helg! Kram



Flicka och staden:

Haha, tack! Men det är väl såklart inte alltid lika fint hemma hos mig heller. Idag står det en disk och väntar på mig. Men det är skönt när det är fint och städat! :) Föredrar såklart vår med sol, men regn om det tar bort snön! Puss

2011-02-07 @ 17:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback