Spänning...

Idag hände nåt kul o lite oväntat som fick mig på lite gott humör trots att jag är hemma och är sjuk. Ska bli spännande att se fortsättningen... :)

Har nog snart hunnit se varenda film som finns känns det som. Nu blir det till och med lite B-filmer emellanåt, men när man är hemma och ligger i sängen har man en högre tolerans för filmer känns det som. T.o.m ungdomsfilmer kan duga.

Idag har jag i alla fall sett: "Unstoppable" med Denzel Washington! (Rekommenderar starkt!) Jag har också sett "Killers" med Ashton Kutcher bla. (Gud så snygg han är! Filmen var okej inte mer) och "I love you Beth Cooper" (en riktig B-film).

Nu ska jag försöka sova, vilket inte blir lätt med tanke på att jag tidigare sov några timmar på kvällen. Blir lite omvänt när man är sjuk. Man sover för mycket och det blir svårt att sova när man SKA sova.


Kommentarer
Postat av: stoffe

Hej gumman. Oj längesen jag kollade in bloggar känns det som. Var försvinner all tid?

Jag läser att du är sjuk :-( hua. Vad tråkigt. Men ibland är det nästan skönt att gosa ner sig i soffan och ha film-mys :-)

Krya på dig vännen.

Kraaam

Postat av: sandra

Jag hoppas zumban kom idag så jag får testa!

Önskar jag också "kunde" springa men hela kroppen känns super tung, varenda kliv! Puh. :)



Ta hand om dig! KRAM

2011-01-26 @ 11:33:16
URL: http://gudis.blogg.se/
Postat av: Billie

Gaah, jag är också lite exalterad! :D Väntar på din spänning, hihi! Och damn, vad jag ska spana nästa fredag ;)



Säg på FB att du var bättre och jobbade idag. Niiiiice :)



Puss

2011-01-27 @ 18:50:53
Postat av: stoffe

Oki jag ska inte klaga med tanke på min egen fart med uppdateringar.. Men jag vill ha mer inlägg av min fina Norpa..

Puss

2011-01-28 @ 21:15:02
URL: http://jag-har-ordet.blogspot.com
Postat av: Norpan

Stoffe: Tack vännen! :)Det kommer. Var på g igår och skrev men blev uppehållen på MSN :) Men idag kanske det kan hinnas med ett inlägg i alla fall :) Ibland är det mycket att göra som du säger ;) Puss!



Billie: Hihihi, jag med! Hoppas det blir nåt bra den här gången!

Yes var igår och jobbade både torsdag coh fredag. Puss!



Sandra: Ja, spännande med zumban! Det är så bra träning! All träning är bra träning. Måste ju inte ut och springa just :) GRATTIS till nya jobbet! KRAM!

2011-01-29 @ 12:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback