Tentan avklarad! :)

Wohoooo! :) 7.5 högskolepoäng till avklarade! Känns gött! Inte dumt att få gå en högskolekurs på arbetstid och få poäng för det. Men gynnar ju både arbetsgivaren och mig själv i alla fall :) Ska bli spännande att se vad hon gett mig för feedback sen när examensuppgiften/uppsatsen kommer med posten. Firade med grekisk sallad och en cider ;)

Första låååånga arbetsdagen efter ledigheten avklarad och jag är trött som en liten gris och ska faktiskt för en gångs skull gå och lägga mig innan jag somnar helt på soffan. Hoppas bara det går att sova i den här stormen! Fy sjuttsiken vad det blåser ute!

Idag träffade jag en ursöt liten kille som kom på besök! Vissa besök kan göra en så glad :) O det blev ett bra samtal!

Time for bed!

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: Åh va kul att det går bra med kursen. Och gott med grekisk sallad med :)

Jo Freja är en lab/golden/flatblandning. Hon kom till oss i oktober och nu är hon fem månader. Annars rullar allt på som vanligt faktiskt....själv då?

Postat av: Matte B

Grattis till tentan!

2011-01-11 @ 22:34:48
Postat av: Gissan

Jättegrattis till poängen. Skönt med en arbetsgivare som faktiskt ser nyttan med o låta sina anställda gå utbildning. Man ger oftast mycket mer tillbaka då också. Och snön ja...visst har det töat en hel del men det räcker inte riktigt..o så kom det mer snö i natt.. :( Men det blir väl en vår så småningom :) Kramar till dig

2011-01-12 @ 10:38:06
URL: http://gissan.blogspot.com
Postat av: Billie

Woooow! Congrats! Jag skulle också vilja plugga via jobbet. Är ju bästa tillfället kan jag känna.. :) Och som du skriver är det ju bra även för arbetsgivaren :)



Du skrev om stormen i smset men jag blev så förvånad för här har det inte varit tillstymmelse till storm... Fast vi bor ju å andra sidan inte nästgårds heller :P Hehe! Hoppas du kunde sova gott :) Hoppas jobbet hör av sig snart bara!! Tycker det är på tiden att du kan få det nu ;D



Puss puss!

2011-01-12 @ 10:49:07
Postat av: Frk Svensson

Grattis!!!! Bra gjort!

Kram

2011-01-12 @ 23:22:10
URL: http://frksvensson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback