Madonna & Justin...

Älskar låten!



För övrigt har mitt kraxande fortsatt! Har faktiskt knappt varit ute idag, trots det underbara vädret. Har mått visst pga. de ruskiga björkpollena. Mormor ringde och skulle prata och frågade om hon väckt mig som jag lät :) Hade knappt någon röst.

Fredagskvällen tillbringade jag i mormors sällskap. Hade lovat henne att åka och köpa blommor att plantera på morfars grav och på hennes föräldrars grav så jag åkte och hämtade henne och sen var vi och köpte blommorna. När vi ändå var där och köpte blommorna tyckte jag det var lika bra att vi planerade dem samtidigt på morfars grav. Och när vi gjorde det tyckte jag det var lika bra att vi även planterade på hennes föräldrars grav som inte finns i stan utan 30 minuters motorvägskörning bort ungefär. Så det gjorde vi också. På väg tillbaka hem med mormor kom jag på att vi skulle köra förbi ett ställe där jag brukar tvätta bilen och eftersom jag inte kunnat tvätta på hemmaplan då brorsan och Y´s soffa står i garaget och den var skitig sen vi körde ute på landet till islanshästridningen i lervälling så var det på tiden. Så blev en 2-klippstvätt med högtryck och lödder, sen var den skinande blank igen :) Var hemma efter 21 på kvällen efter att ha handlat också. Så blev en lång dag. Började ju 6.30 på morgonen och jobba också. Så då var jag trött! Så idag blev det en lugn dag! Imorgon kommer mamma till stan så vi ska till IKEA bl.a. och sen ska jag på tjejmiddag på kvällen.

image18

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback