Seven pounds...

Jobbade över en timme idag och sen bara försvann kvällen tycker jag! Har hunnit äta lite, lagt mig i soffan för att kolla på film, somnade ifrån filmen en stund, fick backa tillbaka och sen kollat klart på filmen. Filmen jag såg var "Seven pounds" med Will Smith. Köpte den för nån vecka sedan då jag kollat på den några gånger och tyckte den verkade bra. Jag blev inte besviken! O tårarna bara rann på slutet! Ujuj så sorglig den var! Att man alltid ska grina till filmer ;) Will Smith är en fantastisk skådis, något annat kan man inte säga! Här kommer en trailer från filmen:



Fortfarande inte klart på jobbet hur många procent jag kommer att ha efter februari nästa år förutom mina 50% tillsvidare, så blir till att söka fler jobb. Har 100% just nu, men efter februari kan det förmodligen bli så att jag får gå ner i tid som det ser ut just nu. Har nu fått reda på att det blir en tillsvidareanställning i grannförvaltningen, så blir till att söka den också, trots att jag helst skulle vilja vara kvar. Men vad gör man... känns inte som jag har något val. Vill absolut inte gå ner i tid när jag sitter och pendlar! Det är bara att hoppas på att det dyker upp lite andra jobb på hemmafront som jag kan söka. Är trött på att hela tiden gå och oroa mig över att inte ha en full fast tjänst. Sårbart är det för dem också, för det är bara 2 tjänster totalt. Varav en är uppdelad på två personer. Bra? Nä!

Dags att säga godnatt och lägga sig, snörvla vidare med förkylningen och läsa ett tag innan sovdags! Natti natti! :)

Kommentarer
Postat av: mallis in real life

Grym film!!!!



Kram

Postat av: Daniel

Grym film ja, brölade massor!



Å jobbet fixar sej ALLTID!!

2009-12-08 @ 22:57:05
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Norpan

Mallis: Verkligen!!! Märks lite att det är samma som gjort "Persuit of happiness" Kram



Daniel: Ja, så himla bra film! Man brölar vare sig man vill eller inte till den filmen :)



Tack för peppingen! :) Jag hoppas verkligen att det fixar sig! Kram

2009-12-08 @ 23:35:58
URL: http://lillanorpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback