Mysig fredag...

Den här gången blir det ett vanligt hederligt inlägg och ingen videoblogg :)

Igår fredag var jag med svägerskan ut och red!
Kallt som sjutton var det och mörkt så vi red i paddocken! Men var himla skoj. Mysig häst som heter Trigger :) Blev så kär i en annan häst som heter Mulle också! En vit häst med beiga prickar! Så jättego! Ställde mig vid boxen och den böjde ner huvudet och blundade när jag kliade den lite på huvudet. I feb är det dags för mig att börja och rida igen. Har saknat det!

På kvällen käkade vi tacos och kollade på Idolfinalen. Mina favoriter i final för första gången! Men Erik var ändå min favorit och tycker det var helt rätt att han vann. Han passade allra bäst för vinnarlåten!

Lilla H har precis börjat gå nu, i förrgår. Dagen efter han blivit 11 månader! Så nu är det full speed där hemma. Ska vara barnvakt åt honom ikväll när brorsan och Y ska på 30-årsfest. Så kommner nog sova läääääänge imorgon ;) Jag sov iofs länge idag med, 11.30 helt i sträck! Helt otroligt! Men så har jag ju varit sjuk i veckan och jobbat så kanske inte så konstigt ändå...




Kommentarer
Postat av: Elin

Hur ser en vit häst med vita prickar ut ?

2009-12-12 @ 17:40:03
Postat av: Norpan

Hahahahaha! Det har du rätt i, du det ska nog mer vara beiga prickar än vita.... tror jag i alla fall! Annars lär Mulle inte vara särskilt stolt över sina prickar när de inte syns ;)

2009-12-13 @ 01:44:52
Postat av: Sandra

Oj. Är han redan elva månader??!! Det var värst vad tiden går fort!!



Visst var Idol finalen bra, tycker också Erik gjorde låten bäst :)

MÅnga kramar till dig

Postat av: Astriid

Åh, vad jag också blir supersugen på att rida!! Det är både mysigt, bra för själen och för kroppen!



Har som vanligt inte sett idol så jättemycket men har hela tiden tyckt att Erik var hur bra som helst! Sen tycker jag jättesynd om hans flickvän alla klankar ner på nu för att hon stod på scenen. Hon visste väl inte vad hon skulle göra, stackarn!



Låter helmysigt med H också vännen :)



Puss

2009-12-13 @ 11:27:38
URL: http://nevernoregrets.blogspot.com
Postat av: Gissan

De där ungarna är roliga..

Den ena av mina tvillingar började gå när han var 10 månader, medan den andra kröp efter honom till de va ca 13 månader...lite lustigt va det o se... :D

Lussekram till dig idag

Gissan

2009-12-13 @ 17:57:34
URL: http://gissan.blogspot.com
Postat av: Norpan

Sandra: Ja, visst går det snabbt med de små liven :) Känns som igår han bara var en liten bebbe! Gosigt är det!



Ja, Erik ägde! Helt klart rätt som vann!



Astriid: Ja, rida är så jäkla mysigt! Du har alldeles rätt, det ger en mycket på alla plan! Harmoni alla gånger! Ro i själen!



Ja, Erik var verkligen kanon! Tjejen hans borde gått av scenen. Krama om o pussa honom grattis! Absolut! Men blev faktiskt lite pinsamt att stå kvar. Det var hans moment. Visst det är lite synd om henne att hon får rätt mycket skit från alla, men lite har hon att skylla själv. Någon borde sagt åt henne att gå ner, som pappan hans gjorde. Men gjort är gjort :)

Puss



Gissan: Ja det är de! Oj, vilken skillnad på de båda. Ena var lite mer försiktig än den andra med andra ord :) Men är ju ingen brådska egentligen :)



Lussekram tillbaka!

2009-12-14 @ 23:44:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback