Videoblogg-test...

Mest för skojs skull så ville jag testa att göra en videoblogg. Så ni behöver inte vara oroliga för att det ska bli en vana :) Valde att göra den när jag var mitt bästa jag också som ni kan höra själva ;) Det gäller att välja sina moments när man är som mest tillpiffad och har legat i soffan några timmar ;) Men blev lite spontant så det får jag bjuda på! Lite tyst ljud och dålig och konstigt bred bild ifrån ena mobilkameran men men.... O fasen vad gult bilden och allt är!!! Gulsot, vad är det?! ;)




Kommentarer
Postat av: AF

spännande med videoblogg, jag skulle aldrig våga :)

Postat av: Norpan

Hej! Kul med en ny besökare! Ville mest bara testa för skojs skull. Lär nog inte bli en vana...Hade det varit för något år sen hade jag nog aldrig ens kommit på tanken. Men nu har jag gjort det i alla fall :)

2009-12-10 @ 00:59:44
URL: http://lillanorpan.blogg.se/
Postat av: Veronica svarar

näe det är klart. Man kan ju inte hänga med på allt. Ska försöka kolla in den serien då...när jag får ändan ur vagnen :) va kul med videoblogg men tyvärr är allt sånt spärrat här på jobbet. Vi kan inte se youtube eller andra klipp, jo Aftonbladets klipp funkar ibland :) får kolla när jag kommer hem :)

2009-12-10 @ 09:42:31
URL: http://livetivitavillan.blogg.se/
Postat av: Elin

Nice to see you bejbiiiii :-) pöss

2009-12-10 @ 13:50:51
Postat av: Gissan

Men vilket kul initiativ..!!

Jag skulle aldrig göra det...

Hatar t.o.m o va med på foto...video..no way ;)

Krya på dig!

Kramis

Gissan

2009-12-10 @ 14:12:34
URL: http://gissan.blogspot.com
Postat av: Norpan

Veronica: Ja, du får se till o kolla nån gång! Du lär inte bli besviken! :) Men svårt att hinna med att man ska se ibland. Nu är det väl tyvärr uppehåll med det mesta tills efter jul nån gång...



Ja, det är ju så många som brukar göra videoblogg-inlägg så tyckte det var lite skoj att testa :)



Elin: Hihihi, nice to see you here! Fick du ju nääääästan se mig live i alla fall ;) Pöss



Veronica: Ja man måste ju testa nåt nytt nån gång också. Man ska ju testa allt åtminstone en gång har jag hört så... ;) Eller ja, kanske inte riktigt allt! Inom rimliga gränser kanske man ska säga. Lite läskigt var det och fick göra om det 5 ggr tror jag :) Blev lite lagom långt :)



Tack för krya på dig-hälsningen! :) Kram kram

2009-12-10 @ 17:35:43
Postat av: Veronica

Hej! kul med inlägget. Har lyssnat och sett det nu :) Vad gör du i helgen? Jag åker till stugan och slappar. Hoppas förkylningen känns bättre. See ya

2009-12-11 @ 13:59:44
URL: http://livetivitavillan.blogg.se/
Postat av: Norpan

Veronica: Barnvakta på lördag, men får lite främmande förhoppningsvis också. Ikväll blir det fredagsmys till Idol :) Skönt att komma iväg till stugan! Längtar till våren o vara i stugan igen. Vi är inte där nåt över vintern så mycket. Var mer förr om åren. Men kanske kommer igen, man vet aldrig. Den är ju ändå vinterbonad. Ha det så skönt i stugan!

2009-12-11 @ 14:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback