Besök på BB...

Igår kväll var jag och hälsade på lillsnutten som då bara vara några timmar gammal! Sååååå söt så man bara ville pussa på honom :) Så lena, mjuka händer och såååå små! Små fossingar som han dragit ihop i fosterställning. Så liten! Tänk att nåt så litet kan komma ut vara så perfekt! :) Bebisar är verkligen små underverk!!! O jag hade kunnat stå och titta på honom hela natten! Man bara står och förundras! Han var så lugn. Höll honom inte nåt igår utan tar det sen när de kommit hem. Han låg och sov så fint trots allt prat runtomkring. Men han var vaken emellanåt också. Så mysigt så :) 

Presenter fick de förstås också. Av mig och mamma fick han en jättefin mobil som man hänger ovanför vaggan. Var små kaniner som man kan sätta igång så det spelar nån liten melodi om man vill. Sen fick de ett jättefint täcke som mammas arbetskompis sytt. Det var fleecetyg på undersidan och sen bla. små rutor med små streckgubbar fast små barn i olika figurer. Varma färger färger var det på det. Inget ljusblått och rosa som det är på allt. Sen fick han en svart t-shirt med vitt tryck bara från faster Norpan där det står "Fasters favorit", en jättefin skallra förställande en randig fågel med hår som är i mittbena :) Av mamma en stor kanin som också är en skallra.

Det kommer att bli en älskad liten kille! Blir kul i sommar sen när han kan vara uppe i stugan och bada o mysa :)

Ikväll ska jag över till kompisarna M och K! Snacka lite och kanske kolla på nån film eller så. Kompisen P kommer också. Sov ända till klockan 12.08 i sträck, blev nog lite mycket spänning för faster Norpan också kring lille snutten H :)

Just nu sitter jag och kollar på en ganska dålig kopia av "Marley and me". En rätt gullig film faktiskt! Får skriva mer om den sen när jag kollat klart.

(Kaninerna på bilden är från Bukowski)

Kommentarer
Postat av: Daniel'

Måste se filmen!

Postat av: Azra

Frågestund i bloggen, ställ gärna en fråga eller två :)



Är back on track nu så nu gäller det :)

2009-01-10 @ 20:56:20
URL: http://azrasarajlic.blogg.se/
Postat av: mia

Grattis faster! Vad kul :)

Kramis.

2009-01-10 @ 23:59:54
Postat av: Norpan

Daniel: Ja, kan vara värd att kolla på, men vet inte säkert förrän jag sett klart den :)



Mia: Tack :) Ja det är jätteskoj och så mysigt! :) Finns bilder på honom på FB :)

2009-01-11 @ 00:26:39
URL: http://lillanorpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback