Party och Danny MacAskill

Har varit på party nu på kvällen hos mina goa vänner M & K. Det var N´care-visning av rengöringsmedelsprodukter och hudvårdsprodukter/smink. En lustig kombo kanske när man tänker efter :) Det var en jättebra tjej som visade och verkade vara bra grejor. Jag beställde en ögonskugga och ett rengöringsmedel som heter Swipe som ska funka på allt från golv, fönster, speglar, bilen. Bokade till och med upp mig för att ha ett party hemma hos mig och fick som tack för det en dag- och nattkräm med aloe vera som verkade jättebra! Man kunde välja olika teman, som t.ex. fotvård, rengöringsmedel eller ansiktsvård... Få se vad det blir jag ska ha. Vi avslutade med att käka lite mat tillsammans. Och nu är jag så trött så jag håller på och stupar känner jag och det är dags att gå och lägga sig! Måndagar är inte roliga och speciellt inte efter man har varit ledig några dagar! Denna veckan har jag två informationskvällar också som jag INTE ser fram emot. Men får sätta upp det som övertid i alla fall. Men två kvällar på raken är ingen höjare...

Här kommer ett klipp på en kille som är HELT otrolig på cykel! Försök göra om de där om ni kan!



Kommentarer
Postat av: Daniel

Nu ska du vila upp dej ikväll!!

Postat av: mallis in real life

Grym kille på cykeln kan jag bara säga. Shit asså.



=)

2009-05-26 @ 20:54:35
URL: http://mzmalliz.blogspot.com
Postat av: Norpan

Daniel: Jepp, ikväll blev det vila i form av shopping och mys med lilla H, glass och te med svägerskan. En perfekt vilokväll :))



Mallis: Ja, visst är han helt otrolig! Undrar hur många gånger han halft har slagit ihjäl sig innan han blev sådär duktig...

2009-05-26 @ 23:20:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback