Shopping, lilla H och sent möte

Igår blev det en shoppingtur i jobbstan innan jag tog bilen hem. Egentligen var jag inte på något shoppinghumör, men det slank med några saker ändå. En vit tunika med röda ränder, en t-shirt och ett par röda 3/4 tights. Lite somriga saker sådär :) Testade hur mycket andra saker som helst också, men som sagt är man inte på humör så hittar man alltid nåt som är fel på dem. Här nedan är mina två av tre inköp.  Vad som inte syns på t-shirten är att det är en ficka på höger sida av bilden, längst ner. Lite kul :) Passar bra till jeans. Bilderna är lånade från Gina Tricot.

 

När jag kom hem blev det en liten tur till Y och lilla H för att dricka lite te och käka chokladglass. Brorsan var med facket på äventyr. Lyxigt att få åka iväg 3 dagar sådär! Lilla H var i sitt esse som vanligt! När jag tog honom i knät stod han som en liten stubbe och spände sig så han nästan stod på tå och med ett leende som en liten solstråle :) Han är jättestark i benen och står gärna upp numera. Men balansen finns inte till att kunna stå självständigt såklart ännu. Han är ju inte ens 5 månader ännu. Men dröjer nog inte länge förrän han kommer kunna sitta. Han vänder sig själv nu. Så mysigt att vara med honom! :) Faster var kvar och sövde honom i famnen förstås innan det var dags att gå hem :) Men han är inte speciellt svårsövd. Lite vaggning med nappen i munnen och han sover på 5 minuter.

Idag blir det en sen dag. Klockan 18 ska jag vara med på ett möte med brukarorganisationer som autism t.ex. Ska informera om hur vi jobbar och lite om LSS om de har några frågor. Känns lite tungt för kvällen blir så kort! Hinner ju inte mer än komma hem förrän det är dags att gå och lägga sig. Men så är det. Imorgon är det dags för ännu en information.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej tjejen!



Va fina tröjor du köpte ;)



Visst går det fort med barnen! Känns som H föddes alldeles nyss ju :) Man ser verkligen vilka framsteg de gör.



Hoppas dagen inte blev så tung ändå, ibland känns det skönt att veta att varje dag har en kväll ;)

KRAM

Postat av: Gissan

Vilka fina tröjor du hittade.

Jag måste åxå dra iväg o köpa lite nytt har jag kommit på.. Man bryr sig inte så jättemycket när man går hemma så här. Men sommarkläder bara måste jag ha lite nytt o fräscht.

Jeans hoppas jag ju kunna köpa en storlek mindre i alla fall..fast inte just nu. Där avvaktar jag lite ;)



Du får bita ihop dagarna idag o imorrn, de är snart över o så e det helg. Härligt!

Kram på dig

Gissan

2009-05-28 @ 09:05:24
URL: http://gissan.blogspot.com
Postat av: Daniel

Fint shoppat vännen!



Stress inte ut dej nu med långa dar. Koppla av ihelg!

2009-05-28 @ 14:39:24
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Norpan

Sandra: Tack :) Ja, visst är det otroligt vad snabbt det går. Det måste ju du se med lilla N också. Jag tycker det var igår som lilla H föddes!Hoppas det snart löser sig med tentan så du snart får lite sommarlov! KRAM



Gissan: Tack! Helt otroligt att jag till slut lyckades hitta nåt överhuvud taget. För jag var verkligen inte på humör. Så egentligen kan man ju undra varför i hela friden jag åkte för att shoppa då ;) Men var nog mer på humör innan jag väl kom dit. Jeans skulle jag också behöva ha nya! Men vad kul för dig att kunna leta mindre kläder :) Du har ju varit så duktig!

Ja, snart är det helg och vila :) Kram kram



Daniel: Tack! :) Till helgen blir det avkoppling i stugan o no stress :)) Kram på dig

2009-05-29 @ 00:14:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback