Jaha så var det dags igen då...

Efter trötthet kommer ont i halsen... och efter ont i halsen kommer frysa och feber... (men bara lite än så länge som tur är!). En gång hann jag springa! :( Så ikväll har jag legat på sofflocket..höll jag på att säga... nä, men på soffan och kollat på den engelska serien "Kalla fötter" som är så himla bra! Orkade inte ens knäppa av för Criminal minds. Får kolla på reprisen. Lyckades somna ifrån serien ett tag också så jag fick ta tillbaka lite. Nu borde jag göra matlåda, men jag orkar inte! Funderar på att gå och lägga mig istället. Imorgon har jag lönesamtal på jobbet! Hur laddad är jag inför det på en skala? Typ 0,5! Kan någon ta det åt mig imorgon istället? ;)

Nästa vecka ska jag ta nöffnöffspruta nr 2! Då måste jag vara frisk igen! Dessutom ska jag på föreläsning på tisdagen och på kurs i Stockholm på torsdagen. Jag har faktiskt inte tid att vara sjuk!


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Illa att du börjar bli sjuk igen. Jag lider verkligen med dig eftersom jag vet hur det är och jag har inte ens tagit sprutan än. Krya på dig!



Angående ditt lönesamtal så kan jag ta det mot 50% av all ökning. ;)

2009-11-12 @ 22:26:27
Postat av: Veronica svarar

jag fick inte ensa ta nöffspruta nr 1 igår eftersom vaccinet är slut på min VC. Suck! Tycker det är dåligt att dom inte tar in mer vaccin, ja menar det är ju fortfarande nästan bara riskgrupper som vaccineras och resten av befolkningen vill ju också ha, så istället för att beställa in så är det slut

Postat av: mallis in real life

Vilken otur du har. Shit alltså.



Tillhör du riskgruppen? Jag hörde att gravida och friska människor inte behöver ta två sprutor. Jag hoppas att det är så, för jag tar inte gärna den andra sprutan om jag inte måste. suck



Fick så satans ont i armen!



Kalla Fötter var en gång en av mina absoluta favvisar. Kollade på varenda avsnitt. Riktigt bra faktiskt.



Hoppas du kryar på dig. Kram

2009-11-13 @ 10:31:32
URL: http://mzmalliz.blogspot.com
Postat av: Monkey

ska man ta 2 sånna sprutor? varför då? Går det även bra att bara ta en?

2009-11-13 @ 12:01:45
URL: http://www.monkeypig.se
Postat av: Lotta

Kalla fötter, åh den serien älskade jag! Vilken kanal går den på nu? Krya på dig! Kramar

2009-11-13 @ 21:41:33
URL: http://loppansbubbel.blogspot.com/
Postat av: Norpan

Fredrik: Tack! Ja aldrig kul att vara sjuk! Men har vänt lite idag och jag hoppas det fortsätter så!!!! Hoppas hoppas! Nä, men snart har väl även ni chansen att ta sprutan, 23 nov är ju startdatum i tuna kommun! Jag behöll mitt lönesamtal för mig själv och är nog ganska så nöjd över det. Hoppas det ger lite utdelning sen bara... Ha en trevlig helg!



Veronica: Ja, konstigt att det tagit slut, verkar ju vara rätt många ändå som beslutat sig för att inte ta den nu efter all skrämsel i tidningar och media... Men de borde ju ha beställts tillräckligt ändå tycker man! Hoppas det snart kommer in nytt så du kan ta den!



Mallis: Ja, det är nog immunförsvaret mitt som inte är på topp efter förra vändan. Hoppas ändå att kroppen orkar stå emot. För vill verkligen inte bli sjuk igen!



Japp, jag tillhör riskgrupp så därför ska jag ta en till. Alla andra ska bara ta en vad jag har hört.



Ja, visst är Kalla fötter bra!!! Kan knappt slita mig från serien! Kram och ha en skön helg!



Monkey: Nej, bara en om man inte tillhör riskgrupp.



Lotta: Tack!



Ja, Kalla fötter är verkligen kanonbra! Fick låna boxen av en kollega så drar igenom alla avsnitt! Men jag önskar den gick i repris på tv också!

Kramar! Hoppas det blir en resterande lugn helg och du slipper några fler överraskningar!

2009-11-13 @ 22:03:31
URL: http://lillanorpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback