Stammis på bilruteverkstan och fnissig & feber av sprutan...

Igår morse åkte jag direkt till bilglasverkstaden för att laga mitt stenskott (stenskottens drottning ni vet). Talade om att det var  5 veckor sedan jag bytte hela rutan och killen blev mäkta förvånad, särskilt när han hörde hur det varit tidigare om 2 byten av hela rutan inom loppet av 2 veckor och 2 stenskott med efterföljade sprickor på hela rutan vid förra bytet. Jag satt och jobbläste lite under tiden och efter en kvart kom han in då det redan var klart.

Det skulle synas lite grann eftersom det var ett rejält stenskott jag fått. (Hade jag räknat med nåt annat...) Jag kunde nästan räkna med ett julkort från dem i år, så ofta som jag var där :) Han tog adjö genom att säga: "Vi ses om 5 veckor då". Jag svarade med "Ja, det kan du nog nästan räkna med".... Två månaders garanti har jag igen nu då jag får byta hela rutan helt gratis eller laga den.

Flunsasprutan jag tog var lite lurig med biverkningarna. Jag tyckte jag mådde rätt bra på morgonen med lite ont i armen och öm, men på förmiddagen fick jag värk i kroppen och det kändes lite konstigt i kroppen. Jag blev fnissig resten av dagen jag var kvar, kändes som när man är på lyset trot eller ej, utan att vara yr förstås. Kollegan sa tom. "Jäklar vad fnissig du är idag då!" Och jag skrattade så tårarna rann och kollegan skrattade lika mycket hon. Bokade av mitt besök och bokade in det nästa vecka istället. Kunde ju inte sitta och fnissa när man sitter och pratar om allvarligheter heller!

Åkte hem lite tidigare och då mådde jag inte bra! Ännu mer värk i kroppen och insåg att jag nog hade feber. Skrattat med mormor i telefon hade jag också hunnit med på vägen hem. När jag kom hem sov jag i 2 timmar. 38,5 i feber.

Idag är jag mer mig själv igen, även om jag skrattar rätt mycket annars också, men inte åt allt ;)


Kommentarer
Postat av: Veronica svarar

ja jag gillar skräckisar. Var sjukligt mörkrädd förr och då vågade jag inte ens höra Arkiv X låten. var grymt rädd. Nu har jag kommit över det så det går bra med skräckisar. så jag tar igen lite. Ser dock inte skräckisar så ofta men ibland :)

Postat av: Daniel

Jisses en dam började gå baklänges läste jag



Och du fick fnisse-sjuka.



Välkommen till fnittraklubben!

2009-11-02 @ 14:31:12
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Norpan

Veronica: Ja, nån gång ibland kan de vara skoj att se :) Men alltmer sällan för min del.



Daniel: Åhhhhh tack, får jag vara med! Och jag som alltid velat vara med i Fnittraklubben! :)

2009-11-03 @ 00:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback