Kärleken ja...

En del av inlägget är lösenordsskyddat och ligger på andra bloggen...

Igår kväll möttes jag av en extra löneutbetalning. Den innehöll retroaktiv kilometerersättning... Å tänkte jag, det blir bra nu till jul tänkte jag :) Jomän visst, 7.67 kr - skatt 2.00 kr = en slutsumma på 5.67 kr som jag fått insatt på mitt konto! Tanken utomlands slår mig på direkten... ;)

Ska bli skönt med helg! Imorgon är jag bjuden på glöggfest hos en kompis! Ska bli skoj! :) Dejten med (hmmm, vad ska vi kalla honom....) mr Star är fortfarande inte spikad. Den var spikad till förra lördagen, men då blev det älgjakt så vi skulle skjuta på det när det fanns mer tid. Jaja, vi får väl se hur det blir...

Fröken Billie skrev om kärlek i sitt sista inlägg på sin blogg och kärlek ja. Det är svårt! Jag trodde ju att jag hittat en bra kille (som jag skrev om här) och kände att det skulle kunna bli nåt bra. Ack så fel jag hade. Jag är nog lite rädd också att gå in i nåt nytt. Jag har byggt som en mur omkring mig och släpper inte in någon hur som helst. I det här fallet gjorde jag det, men det blev inte speciellt bra utav det i slutändan. Känns mest bara tråkigt att det skulle bli så tråkigt slut på det hela. Muren gör nog också att jag letar fel hos en ny person jag möter, som mr Star. Men så gör han det inte helt lätt för sig heller. Jag vill träffa en person som jag känner mig prioriterad av. Klart man ska träffa sina egna vänner och ha egna intressen. Men det ska inte ta över! Jag vill vara i ett förhållande där jag känner mig trygg, där det känns bra och man litar på personen. O jag vill inte känna mig pressad då backar jag (alltså i början). Mr Star har vissa tendenser till det... Jaja nog om detta.

Just nu håller jag på och funderar på om jag ska ta mig bort till gymmet eller om jag ska köra zumbapass hemma istället. Känner mig inte vrålsugen att ta mig bort till gymmet idag. Var tänkt jag skulle sluta tidigare idag och bort och köra en vända, men försov mig imorse och vaknade ungefär när jag hade tänkt vara på jobbet. Vid 7 alltså. Så det blev till att göra sig klar på 25 minuter och jäkta iväg. Tur man nästan aldrig försover sig! Hann ändå i tid till mitt möte jag hade på morgonen.

Trevlig helg!



Kommentarer
Postat av: Frk Svensson

Män män män! De man vill ha de gör en besviken.. suck! KRAM och trevlig helg.

Postat av: oskrivnablad

Vilket hån att överhuvudtaget betala ut en sån liten summa =( men det är bra att du kan se på det med glimten i ögat. De där pengarna får du köpa dig något fint för ;-)

Hoppas glöggkvällen blev varm och mysig.

När det gäller det motsatta könet är det fan i mig inte lätt att hitta rätt. Jag letade läääääänge, men skam den som ger sig.

Kram kram

2010-12-12 @ 09:52:05
URL: http://oskrivnablad.wordpress.com
Postat av: Norpan

Frk Svensson: Håller fullständigt med dig! KRAM KRAM! Och hoppas du haft en trevlig helg!



OB: Visst var det! Den fjantiga summan hade de ju lika gärna kunnat betala ut med riktiga lönen i slutet av månaden... Men men, ja får köpa nåt fint ;)



Tack, glöggkvällen blev jättelyckad och mycket mysig! Nej du, det är skitsvårt att hitta rätt! Dels har man väl sina egna krav och sen är det mycket som ska stämma för övrigt! Önskar dig all lycka med din lilla familj! Kramar

2010-12-12 @ 23:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback