What´s up with that??

Har en känsla som inte lämnar mig. O när man har en känsla om något så stämmer den oftast, eller hur? Åtminstone brukar det göra det för mig. Tror i princip inte jag har haft fel en enda gång. Jag har haft den ett tag nu och den blir starkare och starkare. Tror jag kommer ifrågasätta en viss person och lägga ner i samma veva. Det känns som det varit tillräckligt för min del och orkar inte med en vända till. Vissa är inte alltid vad de utger sig för att vara. Och då är de inte värda någon uppmärksamhet. Ärlighet varar längst.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men oj, det låter ju inte alls bra... :/ Och ja, känslan stämmer ofta. Vad det än är, gör det som är bäst för DIG. Och det är bara att du hör av dig om du behöver vet du.



Puss o kram

2010-12-17 @ 16:33:41
Postat av: Billie

Ja, det var då jag som skrev, hehe :P

2010-12-17 @ 16:34:19
Postat av: Norpan

Ida: Tack finaste gumman! ♥ Puss o kram

2010-12-17 @ 17:21:42
Postat av: oskrivnablad

Trist!! Men som du skriver.. den där känslan ska man lita på.

Kram kram.

Postat av: Daniel

Människor som suger energi ska man va försiktiga med!!

2010-12-19 @ 15:42:07
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Norpan

OB: Japp, känslan är oftast rätt o skönt nog fick jag klart för mig hur det låg till för jag frågade :) Kramkram



Daniel: Japp, dem ska man helst hålla sig ifrån!

2010-12-21 @ 23:41:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback