Snart resdags...

Har i princip packat klart inför morgondagen. Ska bara ner lite duschkräm, lotion, smink och grejor och nån bok så är jag redo för morgondagen :) Visst ja, kisses grejor kanske ska plockas ihop också så det är klart. Ska skjutsa henne till mormor imorgon bitti innan jag tar bilen till jobbet. Ska jobba fram tills efter lunch. Sen blir det tåg från jobbstan tillsammans med 2 andra som också ska med upp till Bollnäs. 4,5 timme på tåget innan vi är framme. Hemma torsdag kväll igen! Så ingen uppdatering imorgon för datorn får inte följa med!

Ska på intervju nästa torsdag på grannförvaltningen. Ett jobb jag egentligen inte vill ha, så det känns lite motigt. Men vad gör man. Det är en tillsvidaretjänst med samma sak jag gör nu fast på vuxensidan. Så det känns som jag varit korkad om jag inte sökt tjänsten! Det är ju fortfarande inte klart med hur det blir med min nuvarande tjänst i mars om det blir någon utökning på mina annars 50% jag kommer att ha. Så måste söka andra jobb trots att jag trivs så bra. Oh well, that´s life...

Tillbringat kvällen med att kolla på "So you think you can dance" och drömt mig tillbaka till danstiden! De är så duktiga!!!! Gud vad jag kan sakna dansen! Det är en sån adrenalinkick att dansa och så så roligt! ♥ Här är en av mina favoriter: Legacy! Försök er på det där om ni kan ;P



Dags att dansa sig i säng! Sov så gott mina bloggvänner! Bollnäs here I come ;)

Kommentarer
Postat av: Daniel

Önskar dej lycka till!!

Postat av: Norpan

Daniel: Tack, dä mästa gick fint :)

2010-01-14 @ 20:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback