Saknad...


Igår fick vi låta Milou ♥ somna in
14 år gammal. Hon är nåt enormt saknad! Jag orkade inte vara med, mycket pga. Rosie som jag för inte så länge sen också fick låta somna in. Tårarna ville inte sluta rinna och kunde inte ta mig för någonting. Blev som handlingsförlamad! Det gör så ont att förlora ett husdjur så det går inte ens att beskriva! Försökte distrahera mig med att titta på film (för ovanlighetens skull).

Såg "Valentine´s day" och "The last song". Inte blev man ju mindre ledsen av de filmerna även om det var lyckliga också. Klart värda att se i alla fall! "Valentine´s day" är det en massa kända skådisar med i, som Anne Hathaway, Julia Roberts, Jessica Biel, Patrick Dempsy, Jennifer Garner, Eric Dane, Queen Latifah, Kathy Bates, Ashton Kutcher, Bradley Cooper, Shirley MacLaine... Den kan jag klart rekommendera! Flera historier i en och samma film som på ett sätt binds samman. Lite ungefär som "Love Actually" om ni sett den.

"The last song" är lite av en ungdomsfilm, men ändå bra! Ungdomskärlek, men ändå lite djup då filmen även handlar om sjukdom. Tyckte om den också.

Nu ska jag i alla fall försöka ta mig för något fast det går lite segt. Objektivet som jag hoppas skulle komma in idag på Mediamarkt hade inte kommit och de kunde inte svara på när det kommer att komma in heller. Nu har jag tröttnat och bestämt mig för att åka till Uppsala till Mediamarkt där objektivet finns och köpa det där. Har presentkort, så det är därför jag måste köpa det just där. Är inte helt duktig på att hitta i Uppsala, men ska svänga förbi brorsan och hämta GPS:en och så får jag hoppas på det bästa.... Ni får väl efterlysa mig om jag inte skrivit här på några dar...

Kommentarer
Postat av: Billie

Har inte ens ord till dig vännen. Det måste kännas outhärdligt just nu då din fina kisse precis fick somna. Men nu möts dom ju snart igen och har varandra!



Jag har blivit så dålig att titta på film på sistone så det är bra att du kommer med filmtips! :)



Synd att det inte passade när du är in my town :D Jag vill också ha nytt objektiv.. Buhu!



Puss och kram!

ps. man klarar mycket mer än vad man tror. Du är grym! ds.

2010-07-01 @ 14:09:22
Postat av: Norpan

Tack gumsan!♥ Ja, det var så kort tid sen Rosie fick somna in och nu hennes dotter som jag tyckte lika mycket om som min egen. Har ju fött upp henne från att hon föddes.



Nu blev det ändrade planer ändå så bidde inte Uppsala. Det fanns i Örebro också och ska åka till stugan över fredag-lördag så då kör jag över Örebro så blir det liiite på vägen och ingen extra tur. Men åker jag till Uppsala så lovar jag att jag ska höra av mig nästa gång. Ska faktiskt dit på födelsedagsfirande nästa helg. Men då lär det tyvärr inte bli mycket tid över och vi är flera som samåker. Puss o kram!

2010-07-01 @ 14:28:07
Postat av: Daniel

Jag beklagar!! Så hemskt när nära djur somnar in!

Minnen förevigade!!!

Postat av: Norpan

Tack Daniel! ♥

2010-07-02 @ 08:09:33
Postat av: malin

Vilken söt katt, beklagar!:(

2010-07-02 @ 08:15:27
URL: http://malinfrodin.blogg.se/
Postat av: Norpan

Malin: Tack!♥

2010-07-02 @ 09:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback