Jobbar en vecka...

Tillbaka igen efter några dagar uppe i stugan! Jättehärliga dagar med bastu, bad, solning, fotografering, grillning, läsning, film, kompisbesök bla.

Idag har jag frivilligt börja jobba för att kunna vara ledig nästa vecka när jag drar neråt i landet :) Är bara jag som jobbar på den här våningen, en på våningen under mig och sen jobbar 3 stycken på Ungdomsmottagningen, så var ner och fikade med dem på förmiddagen. Kommer nog inte jobba riktigt hela dagen idag och det kommer nog bli 2 jobba-hemma-dagar också, då det är sånt jag inte behöver sitta på kontoret för att göra. Kul att sitta här och uggla för sig själv.

När jag kom hit kom jag på att jag glömt min almanacka hemma! Typiskt! Och som om inte det räckte så hade jag också glömt några lösenord till datorn och vårat datasystem. Några felslag innan jag vid sista chansen innan hela skiten låser sig kom på vad det var. Fanns väl där inne i gömmorna nånstans ;) Har uppskrivet, men man måste byta lite då och då och sista gången hade jag inte skrivit upp. Smart Norpan! NU är det uppskrivet :)

Nästa vecka blir det Västervik och Öland eller Ystad/Österlen. Ska bli skönt att komma iväg lite till havet också. Vid stugan blir det sjöbad och hemma bad i Mälaren, vilket är hur mysigt som helst. Men inte fel att få varva det med lite hav också :)

Valde helt fel dag att börja jobba. Urfint väder idag ju! Men blir nog lite flex och tidigare hemgång idag :)

Kommentarer
Postat av: Billie

Haha, almanackan är viktigt skit! Fattar inte hur vissa klarar sig utan...



Guuud, vad skönt att åka iväg! Jag vill också. Tror jag ska krypa ner i din resväska, haha :D Förstår om det suger att jobba. Blä.



Puss!

2010-07-19 @ 15:27:28
Postat av: Norpan

Japp, det är ju det! O ringde till FK för att boka ett gemensamt möte och kom på i telefonen att jag kunde ju inte boka nåt utan den så fick lämna nåt löjligt meddelande om att jag ringer tillbaka imorgon istället :)



Lyckades dessutom låsa mitt konto i lönesystemet innan jag gick hem. Fel lösenord för många gånger! Så gick min första dag.... Puss!

2010-07-19 @ 17:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback