Resdags...

Håller på och packar ihop lite grejor för att åka till stugan. Ska ta en liten sidotripp och åka över Örebro för att inhandla det nya objektivet. Struntade i att åka till Uppsala igår när jag kom på den smarta idéen. Onödigt att åka en massa extra när man inte behöver. Nu blir det i alla fall liiite mer på vägen.

Ska bara vara i stugan över natten för imorgon ska vi fira pappas sambo som har fyllt år. Brorsan, svägerskan och lilla H och min mormor är redan där. Sen åker mamma upp också idag. Så det blir många.

Det är festival i stan över helgen nu. Det började redan igår, så då var jag in till stan med några kompisar och tittade på bla. Starpilots, Ola, Linda & Velvet, Timoteij, Love generation, Apollo Drive, Open door, Rebound. Timoteij och Love Generation var väl ingen höjdare. Lite bebispop över dem och det lät sådär ifrån där vi stod. Sen satte vi oss på en uteservering innan det var dags att åka hemåt. Blir kanske en sväng ner imorgon kväll igen när det är Andreas Johnson. Vi får se...


Kommentarer
Postat av: Frk Svensson

Härligt med landet :) Ha så myyysigt

Kram

Postat av: Norpan

Frk Svensson: Ja, det var urhärligt! :) Så skönt att bara kunna ta ett dopp i sjön när man vill! Kram

2010-07-03 @ 17:04:43
Postat av: Billie

Hoppas nya objektivet är grymt! :) (vad är det för nåt du köpt?) Och hoppas vistelsen i stugan blir skön :)



Pusspuss!

2010-07-04 @ 10:31:15
Postat av: Norpan

Billie: Tack tack! Det var en skön vistelse. Jag köpte ett Canon 55-250 med bildstabilisator. Är riktigt nöjd med det! :) Puss puss

2010-07-04 @ 11:26:33
Postat av: stoffe

Hej fina du!

Visst är det härligt med sommar. Går det att beställa året om?

Uteserveringar/ rosé/ snygga sommarkläder. :)



Hur är allt med dig annars då? Jag skrev precis till Bille att jag är kass på att läsa bloggar at the moment. Jag har så mycket att pyssla med att tiden knappt räcker till NU ska jag bli bättre



Puss

2010-07-04 @ 22:13:27
URL: http://words-by-stoffe.blogspot.com
Postat av: Danil

Hääärligt, njuta massor!

Å vilka bra schlagerartiser på festivalen!!



Tack å lov kommer många svenska artister hit till finlandssvenska österbotten oxå! Diggiloo gänget ska jag se, sen va Carola här förra veckan, Darin etc så bra att svenska artister inte glömmer mumintrollen!



Njuut

2010-07-05 @ 12:48:16
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Norpan

Stoffe: Ja, tänk om det kunde vara så här året om! Vad underbart det skulle vara! Älskar sommaren när den är så här :) Grillkvällar med gott att dricka till, bada och sola.... Värsta är vattningen bara som krävs varje dag nu när jag har lite nyplanterat särskilt. Njuter annars av min semester! Vädret har såklart inte kunnat vara bättre. Dock har det varit ledsamt med Rosies dotter som vi fick låta somna in förra veckan. Det hade jag gärna varit utan såklart.



Du verkar trivas i nya lägenheten du å! Såg ju jättefint ut! Ha det så gott! Puss



Daniel: Ja det var kul att se och höra dem! :) Verkar ju komma en hel del bra artister till er. Kul! Carola verkar vara stammis! Darin gillar jag också. Han har fin röst! Njut av din semester och utomlandsresa! Kram

2010-07-06 @ 15:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback