Underbara sommar...

Varm, varmare, varmast... Så är det med dagarna nu :) Kan inte klaga på min semester för bättre hade jag ju knappast kunnat få! Underbart!

I förrgår var det 30 årsfirande x 2. Min svägerska och hennes tvillingsyrra fyllde i veckan så det var stort partaj hemma i deras föräldrars hus i Uppsala. Mycket trevligt med god mat och trevliga människor! Och vädret var lika strålande som alla andra dagar :) Fick mestadels sitta i skuggan för det var så varmt förutom när man passade lilla H som var både högt och lågt :)


Fasters lilla älskling ♥

Igår fick jag bättra på solbrännan rejält. Det var operation resterande 10 häckplantor som skulle ner i jorden när det var som varmast och solen stod som högst på himlen.  Jösses vilket kämpande det var innan de var på plats. Det var ju så hårt i jorden eftersom det är så torrt. Men nu äntligen är de på plats och jag kan njuta av trädgården :) Rensade också ogräs mellan plattorna, tog bort en buske och så fick jag hjälp av mamma att lägga sten på ena sidan av uteplatsen. Nu ska det bara sås lite gräs på de ställena där jag tagit bort trädet och busken så är allt som det ska sen. Återbruket återstår också förstås.... Ganska så svettig och skitig var jag efter det där arbetet så blev raka vägen in i en kall dusch.

På kvällen blev det ett kvällsdopp i Mälaren med kompis A och sen en kvällspromenad med kompis N. Satt ute sent på kvällen sen och bara njöt! Denna sommaren är verkligen underbar! Vilket väder!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej tjejen! VILKEN FIN BILD!!! Sötnos!!!



Hoppas du har det bra i värmen :)

Vi ska hyra huset av min sambo´s bror, men flyttar inte helt föränn om två veckor. Ska köra över lite smått idag bara



HA EN SKÖN DAG OCH TA HAND OM DIG! KRAMAR

Postat av: Norpan

:) Ja han är go lilla brorsonen :) Ett riktigt litet charmtroll! Jajemän, jag bara njuter av värmen! Vilken underbar semester! Härligt att hyra det! Vilken tur ni hade! Hoppas ni kan bo där ett tag då... :) Tack detsamma! KRAMAR

2010-07-12 @ 22:13:09
Postat av: stoffe

Mmm jag har solen på besök hemma i min lägenhet varje dag. Det är så varmt!!



Tänk lilla jag som inte ska ha ngn semester då :( Jag får sola genom fönstret på kontoret haha



KRAAAAAM

2010-07-13 @ 00:03:38
URL: http://words-by-stoffe.blogspot.com
Postat av: Norpan

Stoffe: Usch ingen semester! Ja, då är det lite synd om dig faktiskt! Men du får passa på att njuta av eftermiddagarna/kvällarna/helgerna då! När det är så här fin sommar har man ju lite mer energi på kvällen att göra saker. O en skön utomlandsvecka hade du ju på våren i alla fall och det var väl inte så dumt :)Kramar!

2010-07-14 @ 10:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback