Midsommarafton

Midsommar är redan här och min semester har börjat! Känns så skönt! 4 veckor som jag ska ta lite som det kommer beroende på väder. Stugan kommer det bli, hemma och pysslar och ev en utomlandssemster i slutet eller om det är väldigt fint i Sverige kanske en utflykt inom Sverige istället någonstans :) Firade in semestern igår med brorsan, svägerskan (som också precis började sin semester nu), brorsonen, mamma och mormor hemma hos mig. Det blev grillad fläskfilé, färskpotatis, gräddfil, bearnaisesås och grekisk sallad! Vi festade till det lite extra med champagne till också. Till efterrätt blev det jordgubbar och glass! Mycket mumsigt!

Midsommarfirandet blir hemma hos en kompis på eftermiddagen där det börjar med fika och på kvällen blir det förstås grillning :) Jag ska ha med rostbiff som ska grillas. Med mig kommer också en gammal kollega från när jag jobbade som skolkurator. Ska bli skoj!

Ha en underbar midsommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback