Dejt?

Hmmm, tror jag ska på dejt :) En lite ovanlig dejt också får jag nog lov att säga.... ;) Mycket ska man vara med om :) Men tar det för vad det är och så får jag väl bli glatt överraskad i så fall :) Har inte svarat ännu, men ska ge det en chans har jag bestämt mig för. Har dock aldrig upplevt något liknande förut och jag känner att lite läskigt är det allt :) (Alltså har självklart varit på dejt, men detta är lite annorlunda). Om inte annat blir det defintivt en kul grej och nåt jag kan leva på lääääääänge ;) O det är något jag kan behöva just nu! Men eftersom jag inte svarat ännu så är det inget bestämt när, var, hur ännu. Så får väl se om det blir av efter jag svarat. Det här är definitivt inte likt mig i alla fall. Så mycket kan jag säga. Men vad sjutton ibland måste man ju våga leva lite också och utmana sig själv :)

Har sökt ett nytt jobb också på hemmaplan :) Det skulle passa mig som handen i handsken och mot mina meriter som jag har. Så jag hoppas verkligen på det jobbet! Så håll gärna tummarna :)




Kommentarer
Postat av: Bille

Är det den jag tror att det är? ;D Isf är det väl bara att tuta Och köra och se vad som händer. Hihi! Fanns nån plan för dejten? Vad ni ska göra? :) Så spännande!



Puss!

2010-11-16 @ 08:11:02
Postat av: Norpan

Billie: Jajemän! Komiskt va? :) Har precis tackat ja nu på morgonen så inget bestämt ännu vad det blir eller hur. Nervöst som f-n! :) Men visst ska det bli lite spännande också :) Puss!

2010-11-16 @ 08:24:43
Postat av: Frk Svensson

Åh vad kul! Vill höra allt sen. Kanske blir för mig med snart, hoppas jag iaf.

KRAM

Postat av: oskrivnablad

Och nu vill jag veta hur det gick =)

2010-11-16 @ 16:58:48
URL: http://oskrivnablad.wordpress.com
Postat av: Norpan

Frk Svensson: Fortsättning följer :) Få se om jag kommer iväg på dejt först. Har bara svarat honom ännu så inget mer har blivit bestämt ännu. Håller tummarna att det blir en för dig å! :) KRAM KRAM



OB: Ja får väl uppdatera sen om den blir av, så får jag se vad jag tycker. Han ser bra ut iaf, men sen om det är någon jag trivs med får vi se. Utseende är ju inte allt ;)

2010-11-16 @ 19:42:49
Postat av: Daniel

Håller tummarna med jobbet å dejten! Kör hårt!

2010-11-17 @ 14:37:19
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Norpan

Daniel: Tack tack får väl se om det blir nåt! Hoppas det :)

2010-11-18 @ 18:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback