Lite vissen... men spännande tider

I fredags hade jag tänkt att titta på Idol på kvällen och bara ta det lugnt. Istället mådde jag jättekonstigt i magen, illamående mitt i magen, öm och ont mot högra sidan och frossa. Hade svårt att sitta upp för jag mådde så illa då. Så blev i liggande ställning och till slut somnade jag och missade i i stort sett hela Idol. När jag vaknade på natten mådde jag dock lite bättre. Sen har det gått bra hela helgen och jag har tillbringat resterande helg med tentaskrivning. Mindre kul, men så är det. Fortfarande inte helt klar så får fortsätta idag så jag blir klar någon gång!

Idag känns det lite konstigt i magen igen, så jag hoppas verkligen det inte blir nåt mer. Ska ha handledning idag med Christina Renlund, vilket inte hör till vanligheten så får inte bli sjuk. Hon är psykoterapeut, leg. psykolog och har suttit som verksamhetschef för Barn-psykiatriska i Sthlm. Kan ha varit på Karolinska, men inte helt säker. Jobbat för Rädda barnen i flera år och månar lite extra för barn och ungdomar med funktionshinder. Hon har också skrivit flera böcker som "Doktorn kunde inte riktigt laga mig" och "Litet syskon". Har haft henne som kursledare för min kurs jag gick i våras. Sen samåker jag med en kollega idag också. Så hon skulle nog inte bli så glad om jag måste åka hem tidigare. Kanske ska skjuta på gymträningen till imorgon iaf...

I fredags ringde de om jobbet som jag sökt att jag ska få komma på intervju, eller rättare sagt två intervjuer. Ska bli jättespännade :) Tänk om jag kunde få jobb i hemmastan. Och kul att prova på ett nytt jobb också. Har ju jobbat med detta i snart 3, 5 år nu. Och kommer i så fall arbeta mot samma målgrupp så det blir en utveckling framåt då arbetsuppgifterna ser annorlunda ut. Bara att hoppas på det bästa...

Tänk man vet aldrig vad livet har att erbjuda... Saker och ting kan ändras från ena dagen till den andra. Förra veckan var väldigt innehållsrik. Men vem vet hur den här veckan ser ut...

Kommentarer
Postat av: oskrivnablad

Ååh vad spännande med intervjuer =)

LYCKA TILL!!

Vore ju toppen att få närmare till jobbet.

Kram

Postat av: Norpan

OB: Tack! ♥ Ja det vore verkligen jätteskönt! Och det är ett jobb som jag tror jag skulle trivas med jättebra! Kram

2010-11-23 @ 23:04:28
Postat av: Frk Svensson

Åh vad spännande. Håller tummarna. Hoppas du kryat på dig. Alla är verkligen sjuka nu.

Kram på dig.

2010-11-23 @ 23:42:08
URL: http://frksvensson.blogspot.com/
Postat av: Norpan

Frk Svensson: Tack vännen! :) Jag är piggare nu och känner att jag gjorde det bästa jag kunde på intervjun. Så bara att hoppas på det bästa. Ska på en till intervju och träffa några i teamet nästa vecka ocskå... Får hoppas man inte blir helt grillad ;) Kram!

2010-11-24 @ 21:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback