Men ååååååh....

Att saker och ting ska bli så komplicerat när man inte bor i samma stad... Eller gör man det mer komplicerat? I veckorna är ju svårt för mig eftersom jag dels sitter och pendlar och jobbar heltid. Kvällarna blir rätt korta då. O vissa andra har intressen som nog kan ta lite tid på helgerna... Så ingen dag bestämd ännu fast det är bestämt att vi ska ses. Jag hade tänkt mig nån dag i helgen under dagen, han redan i veckan. Så fortsättning följer väl antar jag.... Killar!!!! ;) Ska det bli av eller inte...det är frågan.

Ikväll ska jag passa lilla H en sväng igen. Brorsan ska bort och Y till hästen. Så blir jag och lillplutten :) Men det har inte faster nåt emot :) Ikväll är det ju också Idol igen :) Hoppas att Minnah åker ikväll! Tycker hon gjort sitt nu.

Kram o trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: oskrivnablad

Klart ni kommer få till det. Finns viljan så finns tiden =)

Här blir det också Idol-kväll.

Ha det så gott.

Postat av: Frk Svensson

Sitter i samma sits, bor inte i samma stad :( Svårt att få till det med barn, jobb och fritid. Men men.. vill man så får man se till att fixa det =)

KRAM

2010-11-19 @ 19:02:43
URL: http://frksvensson.blogspot.com/
Postat av: Norpan

OB: Ja, så svårt ska det väl inte vara tycker jag. Men ändå är det inte alltid så lätt ändå. Men så länge viljan finns så. Ha det så gott du med! Synd att Andreas åkte ut :( Tycker Minnah skulle åkt.



Frk Svensson: Ja, visst blir det krångligt! Men på nåt sätt ska man väl lyckas få ihop det tycker jag! O man får nog vara lite flexibel ändå från båda håll. Vi får hålla tummarna för det :) KRAM

2010-11-20 @ 10:47:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback