Norpan goes Hjälmaren runt...

Startskottet går imorgon för stegtävlingen runt Hjälmaren! Så med andra ord kommer det nog bli en del tjat om träning på bloggen ett tag ;) Jag är lagledare för mitt röda lag :) Startar upp hårt med gymträning, lite boxning och sen en PW på kvällen med stavar, förutom mina steg till och från bilen och på jobbet förstås. Då ska jag väl komma upp i de 10.000 steg som krävs om inte mer.

Imorgon ska jag sova över i jobbstan eftersom jag ska byta till vinterdäck där imorgon eftermiddag. Plus att det kan vara skönt att kunna börja lite tidigt på fredagen och sen flexa på eftermiddagen efter en sista systemvisning.

Lagade grönsakssoppa nu på kvällen. Det är så gott, men inte särskilt mättande tyvärr. Så blev ett ägg och en riskaka också :) Nu har jag slagit mig ner i soffan och kollar på "Bonde söker fru" och sen blir det "Grey´s anatomy" innan det är dags att sova så jag orkar upp tidigt imorgon och kånka ut vinterdäcken till bilen. Snoozade säkert en 5 gånger imorse också för jag var så trött. Ändå slocknade jag på soffan igår kväll och sov i 2 timmar innan telefonen ringde. Annars hade jag nog kunnat sova i några timmar till :)

Kan också berätta att min wunderbaum i hallen är ett minne blott! Likdoften från musen har nu försvunnit, så stackarn ligger väl mumifierad i någon vägg nu kan jag tro.... Hoppas nu resterande möss håller sig härifrån!


Kommentarer
Postat av: Frk Svensson

Skönt att likdoften är borta :) För mig får du skriva massor om tränign och peppa mig ännu mer hahaha.

Kram!

Postat av: oskrivnablad

Här körs det också dubbat nu. Kändes som en bra idé =)

Håller tummarna på att musens vänner fick sig en tankeställare och lämnar dina väggar ifred.

2010-10-21 @ 16:56:08
URL: http://oskrivnablad.wordpress.com
Postat av: Billie

Vad skönt att det löste sig med musen, haha! Usch, inte kul med sånt där äckel.



Kul med stegtävling, kan mycket väl tänka mig att det är du som håller i alla trådar! :)



Visst är det nice att alla dom där programmen dragit igång igen? ;) Hihi!



Hoppas du får en riktigt härlig dag på hästryggen, vill gäääärna med nästa gång :)



Tack för uppmuntrande sms och kommentarer i bloggen kära du. Det värmer! Och jag vet att du vet hur det känns.



Puss och många kramar!

2010-10-21 @ 21:34:33
Postat av: Daniel

Spurta på! Jag hejar å hurrar!

Å bra att likdoften e som bortblåst!!!

2010-10-22 @ 12:41:49
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback