Tröttmössa?

Är det nån mer än jag som är fruktansvärt trött nu? Hösten suger musten ur en. Har sååååå så svårt att komma upp på morgonen. Jag snoozar en gång....bara 15 minuter till, jag hinner....jag snoozar ännu en gång....bara 10 minuter till, jag hinner....jag snoozar för tredje gången...bara 5 minuter till.... jag snoozar för fjärde gången...bara 5 minuter till... Okej då, jag måste väl gå upp då! Det värsta är att är man riktigt trött kan man ju t.o.m glömma och snooza och bara ha stängt av mobilen och då blir det fart på en kan jag ju säga!

Som tur är har det inte hänt så många gånger och när det hänt så har jag ändå vaknat så pass i tid att jag blivit en halvtimme sen mot vad jag tänkt mig. Har ju flex som tur är. Men då får man ju jobba längre på kvällen istället om jag inte vill ta igen det en annan dag. Men nu kan jag inte försova mig, för jag samåker ju med en kollega 3 gånger i veckan, vilket innebär att 3 gånger i veckan måste jag vara klar en viss tid.

Men det är verkligen för bedrövligt att vara så trött! Och framåt lunch och efter lunch när man ätit, då är jag hiskeligt trött! Höll på att somna på systemvisningen igår som jag var på. Men efter fikat så var jag lite piggare igen och sen var jag och tränade efteråt och då kände jag mig som ny :) Desto tröttare när jag var hemma sen på kvällen. Kanske dags att börja med rosenrot igen...?

Solen var är du????

Kommentarer
Postat av: Mallis in real life

Jag är också hur seg och trött som helst, fast jag tror inte det beror på bara hösten utan en nattätande baby och en snarkande sambo.



Jag brukar annars tycka att hösten är toppen, jag får hur mycket energi som helst. Det har jag nu med men inte riktigt lika mycket som, låt säga förra hösten. (och då var jag ändå med barn)



Jag har varit urkass på att kommentera i din blogg, men var inte orolig, jag läser den!!



Kram på dig och ha en skön eftermiddag.

Postat av: Norpan

Nej, hösten är nog bara en del i det hela för mig med. Men längtar defintivt redan till vår och sommar! :) Någon som ligger bredvid och snarkar kan vara enormt frusterande. Som tur är har jag aldrig upplevt det ifrån nån sambo så jag har klarat mig ifrån det dagliga snarket på så vis, men har en snarkande pappa så jag vet! :)



Det är lugnt! Ibland går kommenterandet i perioder. Man hinner in och läsa snabbt, men inte alltid man hinner kommentera. Det händer för mig också, men har koll på din blogg med :) Kram kram o ha det bra!

2010-10-20 @ 21:25:05
Postat av: Maja

Kim kör med Berocca Guarana Boost. Det hjälper för henne, fast det luktar för jädra sötsliskigt...

2010-10-22 @ 08:56:04
Postat av: Norpan

Berocca är bra också har jag hört. Tyvärr är det apelsin i det så kan inte testa det. Allt ska de ha apelsin i :( Men rosenrot är inte helt dumt det heller. Äter vanliga vitaminer också.

2010-10-22 @ 23:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback