Träning på hög nivå och en mysig helg på ingående...

Var ett tag sedan jag uppdaterade nu, men det går åt så mycket tid till att hålla sig i toppen på stegtävlingen så hinner inte så mycket annat :) Känns som jag inte gör annat just nu än att jobba och träna. Jag är beräknad att gå i mål på lördag just nu (imorgon med andra ord), men sen måste jag stega vidare för att hjälpa mitt lag i mål. 21 november är sista datum att gå i mål och det ska vi allt klara. Laget i sig ligger bra till och kommer gå i mål runt den 10 nov om de fortsätter på samma sätt.

Ska iväg och gymma på eftermiddagen idag direkt efter jobbet. Skönt att ha i alla fall en del av träningen klar tills jag kommer hem. Sen får det bli endera ett zumbapass eller en PW med stavar också. Även om jag älskar att träna så känns det som det blir lite extremt just nu, så när tävlingen är över så får det nog räcka med 3-4 träningspass i veckan och sen PW bara de dagarna jag inte tränar något annat. Annars blir det för mycket och kan ju vara trevligt att hinna göra liiiite annat än att träna också + att kroppen faktiskt måste få vila någon gång också :)

Skönt med fredag idag och det ska bli skönt med lite sovmorgon imorgon :) Ikväll blir det Idol, men så blir det storstädning också för det har jag inte hunnit med i veckan.

Imorgon lördag ska vi träffas några stycken och ha 3-rättersmiddag och titta på någon film. Ska bli mysigt! :)

Trevlig helg på er!

Kommentarer
Postat av: oskrivnablad

Låter som en bra plan att ses några i morgon så du får göra något annat än träna ;-)

Trevlig helg på dig med!

Postat av: Norpan

OB: Ja visst är det :))) Men lite stressigt också, för då måste jag ju hinna med min träning under dagen! Så bäst att sätta igång ;) Tack! Hoppas du får en skön helg!

2010-10-30 @ 10:18:34
Postat av: Billie

Ja, nog kan kroppen behöva vila lite emellanåt men att köra så där hårt under en period kan vara riktigt skönt och man kommer igång så bra! :) Jag skulle också behöva en sån där morot så jag kommer igång ordentligt.



Låter kalas med 3-rätters! Nu väckte du en tanke i mig, haha.. :)



Puss kram

2010-10-30 @ 11:25:00
URL: http://billiesflowers.blogspot.com
Postat av: sandra

Men oj va duktig du är alltså! Heja heja. Får köpa en stegräknare jag me tror jag visst :)



Ha en bra måndag och ta hand om dig! KRAMAR

2010-11-01 @ 08:11:58
URL: http://gudis.blogg.se/
Postat av: Stoffe

OJ OJ OJ!

Vad duktig du är!! jag är till 100% stolt över dig gumman. Jag är inte lika stolt över mina egna prestationer.

Det var ett tag sedan jag läste nu.. Sorry.

Ska NU gå igenom allt du har haft för dig!!

See ya



P&k

2010-11-01 @ 11:03:06
URL: http://jag-har-ordet.blogspot.com
Postat av: Norpan

Billie: Ja det är nog viktigt att ha en lite intensiv period sådär för att verkligen få beroendet tillbaka av att träna :) Så det behövdes. Nu ska jag dock dra ner på tempot något sen jag gick i mål för att ryggen ska få återhämta sig lite. Men ska inte sluta träna! Måste ju stega på för att få de andra i laget i mål också :) Men ett träningspass per dag kan ju räcka ett tag kanske ;)



Kul om jag kan inspirera :) Hoppas du kom på nåt skoj :) Puss o kram



Sandra: Tackar tackar! :))) Ja, stegräknare är inte så dumt. Kan få en att bli lite extra peppad även utan tävling :) Go for it! Ha en bra tisdag! KRAMAR



Stoffe: Tack vännen ♥

Ibland har man mer tid, ibland mindre tid. Går inte in varje dag på din heller, men läser allt när jag går in :) Så du behöver inte vara orolig :)

Ha det gott! P & K

2010-11-02 @ 09:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback