AW-fredag!

Trotsar yrseln...AW-dags todäj med C och "M" :) Ska bli skojsigt! Men får bli lite lagom lugnt för imorgon blir det stugan för lite fix och sen marknad på det! Undrar vad det är för coverband idag... Den traditionella tacosbuffén blir det ju i alla fall. Sen får man ju hoppas det är lite bra dansmusik och lite roligt folk också!

Sist var det ju riktigt skoj och jag fick bugga lite också fast till musiken som var, inte dansband, för det är jag inte mycket för! Det kan vara så himla skoj att bugga när det är en person som är duktig på det och kan föra. Annars har ju jag mest dansat solodans som street, breakdance, jazz och balett.

På väg till jobbet idag var det en envis bil som skulle köra om i alla lägen. Det slutade med att han hamnade i en fast fartkamera efter att ha kört om en lastbil hihihi! Inte så kul fredag för honom inte :) Dessutom var det poliskontroll vid ett ställe längre fram också. Mestadels kollade de lastbilar, men slängde även ett öga på trafiken. Jag undrar om han brassade om nån bil där å... Jag blev varnad innan genom det fiffiga "bildspråket" :) En bil blinkade åt mig och direkt förstod jag att det förmodligen var poliskontroll. Brukar ju vara det eller ett djur som står på vägen. I alla fall att jag ska vara uppmärksam på något längre fram. Smart sätt! :)

Idag blir det flex lite tidigare från jobbet. Skönt att komma hem i tid så man hinner göra sig iordning lite inför AW:n :)
Ha det gött i helgen alla vänner!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ÅH aw är så underskattat. Jag älskar att dricka drinkar, men det vet du ju redan ;)



Den mest absolut bästa helgen till dig!



Puss

Postat av: Norpan

Håller med dig Stoffe :) Å jepp, jag vet hur de är med dig och drinkar ;) Tack o detsamma till dig vännen! Puss!

2010-09-25 @ 10:34:29
Postat av: Frk Svensson

Nu vill man veta lite hur helgen blev ;) Kram!!

2010-09-27 @ 23:03:26
URL: http://frksvensson.blogspot.com/
Postat av: Stoffe

Me and drinks are a couple from time to time ;D

2010-09-27 @ 23:46:50
URL: http://jag-har-ordet.blogspot.com
Postat av: Billie

Partynorpan :D Haha, I like! Vad som än gör att du känner dig glad gör mig glad :)



Haha, var det jag månne som låg där och tryckte gaspedalen i botten? ;) Näää! Men att jag INTE fått böter för att köra för fort är ju bara en gåta. Och väldigt skönt såklart, haha :)



Puss och kram

2010-09-28 @ 19:02:14
Postat av: Norpan

Frk Svensson: Ja håller med om att det är dags för uppdatering och nu är det gjort :) Kram!!!



Stoffe: :D Yes indeed!



Billie: Tack vännen! ♥ Ja, skulle kunna varit du ;) Men nääää, du skulle inte köra så vårdslöst som den bilen gjorde och det var faktiskt rätt åt den att den åkte dit! :) Ett under att jag inte åkt dit heller. Egentligen fastnade jag i en kamera en gång, men det bidde ingen bild tydligen för fick aldrig någon böter! TUR! :) Puss o kram

2010-09-28 @ 22:39:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback