Norpan slår klackarna i taket med råge...

Lördag morgon och jag vaknar redan klockan 6! Hur kul är det på en skala... Var ute på AW igår med pappas sambos dotter L. Fick skjuts ner av brorsan och med i bilen var också lilla H. Inte så pratglad för ovanlighetens skull förutom lite småleenden när faster försökte busa lite. Men han var tydligen jättetrött och hade bara sovit en halvtimme på dagis. Men när jag skulle stiga ur bilen blev han jätteledsen! Tårarna rann och han pekade på mig. Guuuuud så det skar i hjärtat när jag försökte trösta, men var tvungen att gå till slut! Undrar jag om jag skulle klara av att lämna barn på dagis om jag hade egna barn....

Vi hade i alla fall riktigt skoj på AW:n! Lite sämre tacosbuffé än det brukar var det dock. De hade missat tomater, tomatsås och rödlök, men däremot ananas fanns det. Ananas till tacos??? Nääää! Sen undrar jag om det inte är corn som de använder istället för köttfärs.... Tycker den smakade lite annorlunda än köttfärs brukar göra. Uppträdande var det också, ett coverband som heter Marmeladorkestern. Och gitarristen/sångare vissa låtar var ingen mindre än Michael Michailoff som både varit med i Fame factory och Melodifestivalen. De var riktigt bra och spelade bra låtar och mottog även önskningar.

Fast det var rätt många där framåt kvällen så kände jag inte igen någon förutom mr K som jag träffade där. Blev i alla fall en trevlig kväll med mycket dans och även bugg :) Märks på den stora blåsan under ena foten!.. Mr K var riktigt duktig på att bugga, men klagade lite på att jag försökte styra ett litet tag och tyckte jag skulle spänna armarna lite mer. En viss risk finns ju för spagettiarmar när man druckit vin och cider :) Men det gick riktigt fint efter ett tag, trots mina höga klackar!

Efter lite letande efter mr K:s biljett (hur många ställen har killar att leta på liksom...) så gick vi senare på kvällen vidare till en bar som är riktigt trevlig. Synd bara att de inte har något dansgolv där också. Ett litet åtminstone hade räckt! Jag älskar att dansa!

Idag blir det motionsrunda i spåret i alla fall med kompis! Skönt att röra på sig lite, så får trotsa blåsan som är stor som en 5-krona ungefär så blir en utmaning! Stack nyss hål på den för det ska bli lite lättare att gå, men vet inte om det gör så mycket mindre ont att gå på den för det ;) Jaja, vi får välan se :)

Trevlig lördag på er!

Kommentarer
Postat av: Billie

Vilken härlig läsning att du hade så roligt! :) Det behövde du verkligen få känna på :) Nu är jag säkert helt lost (för ovanlighetens skull;)) men vem var Mr.K nu igen...? Samma som förra? :S Haha!



Dansa är skitkul! Jag lär också ha blåsor imorgon. Ont i fötterna om inte annat ;) Ha en superskön lördagskväll vännen min!



Puss kram

2010-09-11 @ 17:20:58
Postat av: Norpan

Hade jätteskoj! :) O det andra har du redan fått svar på, men inte här :)

Visst är det skoj att dansa!!! Love it och blåsorna var så värt det! O en rolig lördagkväll hade du igår också har jag sett! Det var du värd! Puss o kram

2010-09-12 @ 18:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback