Idol och nattfärgning...

Geir var bra och kul för att honom att han gick vidare, men buhuuu att Olle inte gick vidare, sötaste Gotlänningen! :( Han bara måste komma med som wild card! Annars finns det ju inget roligt att titta på under fredagarna ;)



Vilken röst! Det är nästan att man blir lite kär ;)

Har precis färgat klart håret! Och vem börjar med det vid 23.00 på kvällen...? Jo jag! Ska o klippa mig imorgon och då var det ju lika bra att få hela kittet samtidigt. Nyfärgad och nyklippt :)

Igår blev det bestämt att jag och H ska samåka. 3 dagar i veckan blir det, så lite pengar ska jag väl lyckas spara in i alla fall. Kändes lite sisådär att det ska behöva ta 3.5 timme per dag för att åka 6 mil fram och tillbaka. Dubbelt så mycket tid som det gör med bil. Nä, känns som min tid är för värdefull för att bara slösa bort på det viset. Det kommer innebära att jag får jobba till 18 på måndagarna, men å andra sidan kan jag ju alltid flexa ut tidigt på fredagen istället :)

Jag och några tjejkompisar har startat tjejklubb. Vi ska inte göra som alla andra och lägga en summa pengar per månad utan vi försöker hitta på lite olika roliga saker ändå. Det kan handla om att gå ut och käka, bubbla, åka till Sthlm, köra flygsimulator, köra gocart eller vad man nu kan tänkas hitta på :) Vi ska göra nåt skoj ungefär 2-3 gånger per halvår. Än så länge är vi 6 stycken. Kan bli någon mer. Jag älskar att testa nya saker och framför allt göra roliga saker :) Så jag tycker det var jätteskoj att det blev några stycken som var sugna på min idé :)

Det där med att smörja in ansiktet med honung och lite vatten funkade jättebra och så lite vanlig hudlotion på det. Tack Billie! ♥ och tack kompisen som kom med tipset från början! Och....tack bina för er underbara honung! :) Min hud är nu så fin som den bara kan bli igen :) Hemskt var det att bli så torr i huden. Nog för att jag kan bli lite torr i huden på hösten och vintern, men inte sådär och på sommaren! :) Ska fortsätta med honungen ändå. Det är aldrig fel! Så nu vet ni det! Torr hud - kör på med honung och lite vatten!

Nu är det i alla fall dags att sussa om jag ska orka upp imorgon bitti. Dagen startar dessutom med morgonmöte!
Sov så gott mina vänner och ha den bästa helgen!


Kommentarer
Postat av: stoffe

Jaa, han var väl för go ;D



Vad bra att det löste sig med din hy. Nu måste du bara underhålla den med bra produkter men det visste du väl redan snygging :)



Kraaamis och kramen

Postat av: oskrivnablad

Något fint att titta på är ju aldrig fel ;-)

Håller tummarna för att Du ska få se mer av gotlänningen.

Ha en bra helg nu och rolig idé med tjejklubb!!

2010-10-01 @ 16:58:00
URL: http://oskrivnablad.wordpress.com
Postat av: oskrivnablad

Tror minsann att mina tummar hjälpte ;-) hihi.

2010-10-02 @ 16:21:13
URL: http://oskrivnablad.wordpress.com
Postat av: Norpan

Stoffe: Japp, har en ansiktskräm som jag ska prova nu få se. Men blir nog till att fortsätta med honung också ett tag till :) Kramelikram



Oskrivna blad: Eller hur! Det är ju några fredagar ändå :) Ja dina tummar hjälpte! Tur! Han har en riktigt bra röst så hade varit tråkigt om han inte kommit med :) Ha en skön helg! Kram

2010-10-02 @ 17:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback