Måndagsdeppig...

Jag påverkas rätt mycket av väder känner jag... Idag känner jag mig mer dämpad igen. Gråmulet ute, dock ingen snö så det är ju alltid positivt. Skulle gått och gymmat nu efter jobbet, men idag har jag absolut ingen motivation till det. Så ska jobba sent istället tills kollegan är klar vid 18 och sen ta mig ut på en löprunda istället för det är vad jag behöver idag känner jag. Komma ut i friska luften och få lite ny energi.

Igår kväll firade vi brorsan som fyller 31 år idag. Och sen var jag ute och sprang på kvällen när jag kom hem. Boxningspasset fick vi skjuta på till nästa söndag för svägerskan var inte helt pigg. Men en löprunda är ju inte helt fel det heller. Körde lite styrka också när jag kom hem.

Melodifestivalen då. Ja vad ska man säga. Börjar mer och mer känna att det skulle räcka med en finalomgång och inte alla dessa omgångar i olika städer. Jag tycker nog ändå att det var rätt personer som gick vidare. Gillade Swingfly! Dannys låt var helt okej, men framträdandet gjorde nog halva låten. Han har gjort bättre låtar. Jag gillade faktiskt Dilbas låt också, men hon är ju så trist och har inte så mycket utstrålning så jag förstår att den inte gick vidare. Rasmus någonting tyckte jag också var rätt bra själva låten. Men han sjöng inte så vidare bra i verserna. Så värd att gå vidare var den inte. Resten gillade jag inte alls. Nästa vecka är Christian Walz med. Honom hoppas jag på! Sen måste jag säga att det där med förhören och allt det andra var mest trams!

Kommentarer
Postat av: Mattias

Jag är lycklig över att känna att det enda vädret som påverkar mig är blåst. Då blir jag bara förbannad. Men om det regnar så får jag bara myskänslor i kroppen och skiner solen blir jag glad som en lärka över det :)



Postat av: Flickan och staden

En springtur kan verkligen ge en mer energi vilket är hur skönt som helst att känna! :) Och nu kan jag glädja dig med att solen har tittat fram, härliiiigt :)



Jag håller med dig om melodifestivalen. Vad har hänt? När jag var liten var det en jätterolig grej hela familjen var samlad inför men nu är det ju i tid och otid och som sagt, det här spelet runt om är bara så löjligt.



Hoppas du blir lite gladare när solen nu tittat fram vännen :)



Puss och kram

2011-02-08 @ 12:27:20
URL: http://flickanochstaden.wordpress.com
Postat av: oskrivnablad

jag går och nynnar på den låten Rasmus sjöng, men i övrigt var det nog mest en katastrof. Förstod inte riktigt vad som skulle va roligt med de där förhören heller. Kanske är trög? ;-)



Hoppas du känner dig piggare idag.

Kram.

2011-02-09 @ 08:57:55
URL: http://oskrivnablad.wordpress.com
Postat av: Norpan

Mattias: Kul med en ny kommentar från en ny besökare! :) Tur det varit lite finare väder idag med härlig sol! :) Det piggar upp och man blir genast på bättre humör.



Flickan och staden: Ja springturer gör susen! Igår blev det igen, men ikväll är det dags igen!



Ja melodifestivalen. Jag hade inte ens koll på vilka artister som skulle vara med och inte heller knappt ens att det var. Men ändå fastnade jag där framför ändå fast jag inte kollade jättenoga på mellanspelet för det var så trist! Idag är det sol igen! Puss o kram



OB: Ja, den var lite mysig, även om han sjöng falskt, men desto bättre kommer den nog låta på radion. Men eller hur! Förhören var ju dötrista! Idag mår jag bättre igen! Solen skiner! :) Kram!

2011-02-09 @ 13:08:47
Postat av: Frk Svensson

Jag känner inte av vädret, bara då det blåser som Mattias skrev. Tur är det. Bra att du tränar så du blir gladare =) Gillade också Dilbas låt, men ingen utstrålning alls.

KRAM

2011-02-09 @ 14:46:14
URL: http://frksvensson.blogspot.com/
Postat av: Norpan

Frk Svensson: Ja, träning is da thing. Det ger en lite extra energi och mycket hinner rinna av en innan man står innanför dörren igen :) Nej, aboslut ingen utstrålning. Tror det var därför hon inte gick vidare. Hon skulle behöva släppa loss lite! KRAM

2011-02-09 @ 20:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback