Älsklingskissen...

som är en liten tjej av rasen Cornish rex. Hon blir 15 år i november och det kan man inte tro! Hon leker som om hon är en kattunge fortfarande och vill gärna vara i centrum. Hon tycker inte om när matte pratar i telefon. Hon är en trogen vän som kommer och möter mig vid dörren när jag kommer hem från jobbet, sover bredvid tätt intill om nätterna och gärna sitter och tittar på tv i knät om kvällarna :) Hon har sin alldeles egna fåtölj som hon inte uppskattar om någon sätter sig i. Så fort personen som satt sig där reser sig, skyndar hon sig att hoppa upp och slänger omkull sig och vräker ut sig så ingen ska få för sig att sätta sig där igen :) Hon vill gärna bli omstoppad i sin fåtölj. Ligger inte täcket fint från början utan i en hög säger hon till så matte ska gå dit och öppna upp täcket så hon kan lägga sig tillrätta. Bortskämd? Bara lite... :)



Kommentarer
Postat av: Mallis

Så fin kisse du har, underbar.



Jag fick dock just ett oroväckande samtal från min svärmor. Min lille kisse har fått urinstopp och de är på väg till veterinären. Man blir sjukt orolig, men jag hoppas verkligen att det går bra. I värsta fall får han ligga över. suck



Typiskt att sånt här ska hända när man inte är hemma.



Kram

Postat av: Norpan

Mallis: Nämen, att se dig här fastän du är så långt bort! Hoppas du har det kanonbra på resan! Tack :)



Åh nej, hoppas att det går bra för lille kissen hos veterinären och att han slipper ligga över! Förstår att du blir orolig, men det går säkert bra. Visst är det typiskt att sånt händer när man är borta. Hoppas jag slipper nåt sånt när jag åker iväg. Är ju knappt att man törs vara borta nu när kissen börjar bli lite till åren också. Fortsatt skön semester! Kram

2008-07-02 @ 15:54:06
URL: http://lillanorpan.blogg.se/
Postat av: Sandra

Din kommentar va så rätt så. Ska visa honom allt som går imorgon!

Sötis hund!!!

Kram

2008-07-02 @ 21:57:37
URL: http://gudis.blogg.se/
Postat av: Norpan

Sandra: Hoppas att det gick bra idag med politikern! Hund? ;) Kram

2008-07-03 @ 21:56:42
URL: http://lillanorpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback