Dagens irritationsmoment...

Bilar som kör i 80 km/h på 110-väg! Vad gör man på motorväg om man inte törs köra i de hastigheter som är? Håll er på småvägar där man kan ligga och knackla omkring bäst man vill!!!! Långtradare är inte heller någon favorit på vägen förutom en idag som var vänlig nog att köra in på kanten så jag kunde köra om :)

Men en rolig grej det är att jag alltid när jag åkt bil möter en likadan röd Volvo S60 som jag har när jag åker till jobbet :) Ofta möts vi någorlunda på samma ställe eller så hinner jag lite längre om jag åker lite tidigare. Som när man ser samma människor på tåget.

Nu har jag varit irriterad tillräckligt för idag och ska sätta igång och jobba. Sitter med fönster på vid gavel då jag fick uppsatt takplattor i mitt rum igår för att dämpa ljudet så det inte låter som en kyrka här inne och nu luktar det nåt slags lim så man blir alldeles ullig i luvan.

None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback