Sommaravslutning...

....är det dags för imorgon med jobbet. Hoppas hoppas att det blir fint väder. Det har ju varit lite till och från idag. Det åskade till och med ett tag. Tur jag hade bilen för skulle till sjukhuset, till barn- och ungdomshabiliteringen och träffa en familj. Först kom det inte och det visade sig att de fått fel i kallelsen som sa att de skulle vara där på eftermiddagen istället. Så det slutade med att jag fick åka tillbaka till kontoret och åka dit igen. Ibland får man vara lite extra snäll :) Men som sagt det ösregnade på eftermiddagen så var väldigt glad att jag hade bilen då. Men det är dumt att använda sin egen bil i jobbet för man får knappt nåt tillbaka på det. Och skulle jag krocka eller nåt så är det jag själv som får stå för kostnaden. Så det bästa är att hyra bil när man behöver. Men nu var det ju relativt nära så då hade jag fått tagit en lånecykel istället. Känns lite onödigt att hyra bil om man ska bort 3 km :)

Imorgon i alla fall så ska vi vara ute på avslutningen. Vi ska vara i en park och det blir exotisk planka och jordgubbar med glass! Sen ska vi på någon guidad tur på eftermiddagen. Så regn vill vi inte ha. I värsta fall om det skulle bli riktigt dåligt väder blir vi väl kvar på jobbet. Och det är ju inte lika mysigt. Få se om vi får någon sommarpresent också, men kanske inte blir nån i år då det är lite återhållsamt med ekonomin.

Imorgon är det dags för fotboll igen också. Blir spännande! Jag hoppas verkligen att Zlatan är med hela matchen eller åtminstone så gott som. Det märktes ju en enorm skillnad när han inte var med i andra halvlek sist. Tänk att ett helt lag ska vara så beroende av en person. Det är inte bra! Undrar varför Albäck inte fick vara med någonting alls... Jag tycker i alla fall att Sverige borde ha ganska goda chanser att slå Ryssland om de spelar sina kort rätt. Klarade de Spanien så pass bra borde de slå Ryssland. Men det visar sig.

Här kommer bilden på den lilla geten som jag glömde lägga in igår.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback