Nytt år på ingång...

Jobbat 5 timmar idag. Började redan 06.45 för jag skulle till Vårdcentralen efter lunch. 21 minusgrader var det på morgonen! Brrr! Tog säkert 15 minuter att få bort isen på rutan! Men till slut gick det att se ut ordentligt! Och hann med en hel del när jag var där! Så nu kan jag med gott samvete vara ledig en vecka till :)))

4 filmer har jag hunnit med att se: "Baksmällan", "All about Steve", "I love you man" och "Borta bra men hemma bäst". Bäst gillade jag "All about Steve" och I love you man". De var båda lite annorlunda, småroliga och mysiga filmer. "Baksmällan" var helt okej och smårolig, lite halvsjuk sådär, men inte någon klar favorit även om jag vet att många älskar filmen. "Borta bra men hemma bäst" gick mest förbi mig.

Nyårsafton imorgon och jag tycker det här året har gått i ultrarapid-tempo! Hösten har väl inte direkt varit någon kanonhöst med sjukdom och inte kunnat träna som jag vill! Annars har året bjudit på:
♥ Min underbara älskade brorson som föddes 9 januari (årets höjdpunkt)
♥ Kärlek
♥ Jobb
♥ En kanonresa till Göteborg och en häftig konsert med Madonna
♥ Ett färdigrenoverat badrum och sovrum i stugan
♥ En regnig sommar, men ändå mysig med mycket roliga fester, middagar och annat skoj
♥ En mysig kräftskiva i stugan med goa vänner
 
Hoppas på ett bra år 2010!
Ha ett underbart gott nytt år mina vänner! Puss!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Låter som du också haft ett bra år men det har gåt sååå fort! Går våren lika fort så är det snart sommar ;)



Jag gick med i viktväktarna 1 mars och 1 augusti var jag 20kilo lättare ;) Men jag följde viktväktarna slaviskt oh det var tufft.



Ha en mysig dag och gott nytt år!! KRAMAR

Postat av: Norpan

Sandra: Ja, visst går det fort! Tycker åren bara går snabbare och snabbare...



Oj, du har verkligen varit kanonduktig! Måste varit jätteskönt att få lön för mödan! Ha en mysig dag du med! Gott nytt år! KRAMAR

2009-12-31 @ 12:26:32
Postat av: Astriid

Då hoppas jag att du får ett bättre år lr iaf höst 2010 ;D



Och så firar du in det riktigt ordentligt nu ;)

2009-12-31 @ 13:17:49
URL: http://nevernoregrets.blogspot.com
Postat av: Norpan

Astriid:Hahaha,ja det hoppas jag verkligen!:) Ska fira in det så gott jag kan med antibiotika ;) Men lite cider ska det allt bli :D

2009-12-31 @ 14:51:49
Postat av: Daniel

Fint år, skoj att följa dej min vän!

tror du e min trognaste bloggvän. Jag gillar dej skarpt.



Massor med nyårskärlek från mej!!!

2009-12-31 @ 15:02:01
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Norpan

Daniel: Tack så mycket för din gulliga kommentar, den värmde verkligen så jag blev lite rörd! :) Gillar dig skarpt också och din blogg, det är såklart därför jag läser den så ofta :) Massor av nyårskärlek tillbaka! KRAM!

2010-01-01 @ 23:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback