En dag kvar i stan...

Idag har jag tagit en rejäl sovmorgon! Och sen blev det räksallad på IKEA tillsammans med vännen C (inte samma som de två C:na i stugan utan en annan C). Sen blev det lite shopping, mest för C. För mig blev det bara en ny BH :) men i alla fall. Det kan ju också behövas ibland :) Efter att ha skjutsat hem C, hjälpte jag henne att starta upp FB och det var ju på tiden! Vad är väl en värld utan FB? ;) Hennes man P hade hyrt en film så den tittade vi på innan jag åkte hem till mig. En riktigt dålig film faktiskt. Kommer inte ens ihåg vad den hette, men den var med Jean-Claud Van Damme och han spelar sig själv i den. Se den inte!

Dagarna går snabbt! Snart bara en vecka kvar av semestern *snyft*! Och en dag till ska jag spendera hemma i stan innan jag drar till landet igen för att vara med på Irländska aftonen! Vilken skillnad det är med festerna på landet än att gå ut hemma i stan. Inte ett dugg kul ju, till skillnad från byafesterna!!! Men ska gå dit den här gången tror jag och sen förhoppningsvis få låna en cykel hem i mörkret. Blir ju så attans mörkt på kvällarna nu och sista sträckan finns det inte ens gatulysen o jag som är lite mörkrädd av mig...

Imorgon ska jag upp tidigt och vara barnvakt åt min lilla älsklingsbrorson! ♥  Han har haft jättehög feber, igår natt 40 grader stackarn! Men nu på kvällen hade det gått ner så jag hoppas att han är feberfri imorgon och att faster klarar sig ifrån bacillerna. Gosade ju med honom igår när jag var och grillade med dem. Men han har inte smittat mig tidigare när han varit sjuk så får väl hoppas på det bästa nu med. Eller så är det jag som ligger med 40 graders feber lagom till Irländska....

Nu är det nog dags för sängen efter en liten stunds tv-tittande kanske :) Trevlig fredag på er! Kram!

Kommentarer
Postat av: Gissan

Visst går dagarna fort som attans...! Det är ju bara en o en halv vecka kvar till jag börjar skolan...! Å här har jag gått hemma o hasat benen efter mig i fem månader snart...FEM månader..! Jisses du...

Så en vecka går ju tråkigt nog jättefort.

Men...njut det sista nu och framförallt den Irländska aftonen..sånt e skithärligt ju.

Stor kram på dig

Gissan

Postat av: Norpan

Gissan: Ja det gör det verkligen! Jaha, då börjar så pass tidigt i skolan! Lite nyfiken på vad du ska läsa :)

Tack, det ska bli skoj med lite irländsk musik och fart och fläkt ikväll! :)) Ha en riktigt skön helg! Stor kram!

2009-07-25 @ 11:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback